O výrobky ovocnářské firmy je zájem ;-)

28.1.2012

Martinka je stále nemocná. Angína je však už na ústupu. Martině se ale role pacienta líbí. Užívá si ji. V posteli pobývá dobrovolně- kreslí si, hraje hry, čte si, poslouchá CD- ani nechce na TV-  je spokojená.

A taky prosila: "Mami, půjčíš mi prosímtě tu tvoji destičku s tím okousaným jablíčkem? Já bych si tam něco potřebovala zahrát ..." :-))



Tak mi to připomnělo scénu z  filmu, který miluju: Forrest Gump: .... Dále je tu dopis od "ovocnářské" společnosti ...a vytahuje dopis na hlavičkovém papíře firmy  Apple ... :-))


3 komentáře:

ivy řekl(a)...

Martinka je vzorná pacientka,to se určitě brzy uzdraví :-))
Forrest Gump je i můj oblíbený film,jeho připomenutí mě rozesmálo:-))

Majka řekl(a)...

Moje čtyřletá neteř se vrátila z návštěvy její babičky,která bydlí v Německu a prohlásila: Teto, babička tam měla všude ta okousaná jablíčka:))
Až za chvíli mi došlo, co tím myslí:).
Přeji hezký den.

Andrea řekl(a)...

tak to je fakt skvělý:-)))