O nesmrtelnosti

18.6.2013

Jak jsem zmínila, Martina je milovnicí a obdivovatelkou řeckých bohů.
Návštěva Diovy jeskyně ji náramně potěšila- konečně reálie :-))

Nadohled severně od Kréty je Diův (neobydlený) ostrov... no paráda.

A tak se nám z nezávazného povídání zase vyklubala závažná filozofická debata. Martina meditovala nad tím, jaká je to  božská výhoda být nesmrtelný.

Na otázku, jestli bych chtěla být nesmrtelná, jsem popravdě odpověděla, že ne. A než jsem to stačila nějak zdůvodnit, tak Martina pravila: "Já taky ne. Co bych tu sama dělala, když by mi všichni ostatní kamarádi umřeli. Bejt nesmrtelnej není vůbec výhra. Spíš pořádná prohra. Když lidi umírají, je to smutný...ale je to potřeba..."

 Věc Makropulos nemá šanci.... a mě asi jednou klepne!

 

4 komentáře:

Majka řekl(a)...

Martinka boduje.., šikovná holka:))

Ali řekl(a)...

Má naprostou pravdu...

LenkaS řekl(a)...

A ten .....aný kámen jste našli? :-)

wlcice řekl(a)...

:-) myslíš ten Neptunův po... kámen? :-)) hehe, těch bylo! ;-) ale Diova jeskyně, ta byla jen jedna- skoro pravá! ;-)