...já to pořád říkám. Problémy ponejvíce vznikají z toho, že spolu lidi nedostatečně komunikují. Někdy stačí říct- a je rázem po problému.
Minulý týden jsem zde psala o své misi do školy. Mým cílem bylo poukázat na některé problémy týkající se přístupu k integrovanému dítěti.
V pondělí mi Majda s asistentkou v záchvatu smíchu líčily, že problém se stěhováním na hodinu fyziky do učebny zeměpisu, kde Majda na tabuli nevidí, protože díky uspořádání lavic ve třídě nikam nezajede, a tak sedí mezi stojany s mapami (???), je vyřešen!
Tak jsem se radovala, že HURÁ! konečně někdo uznal, že opravdu není nezbytně nutné stěhovat se sem a tam a že fyzikální zákony lze stejně dobře vstřebat v učebně o patro níž. ...
A ono se to vyřešilo jinak ;-) šalamounsky, dá se říct...
Majda hlásila: "Mami, tak už je to dobrý. Stojany s mapami přestěhovali na druhou stranu! :-) Na tabuli už vidím. Ale zase se na ni nedá psát, protože musí být kvůli těm přestěhovanejm mapám zavřená a je tam na psaní jen jedna půlka..."
...asi by se slušelo poděkovat vedení školy za aktivní přístup k řešení problému... No nechám to, až toho bude víc :-))
3 komentáře:
To potěš koště! To je ale kulturní nářez!!! - beru to globálně tak píšu k poslednímu textu. Cítím se díky tvé neutuchající kulturnosti jako kulturní barbar a říkám si: musíš přidat, zuzi :))), díky za zprávy, Barování ti opravdu závidím ... ch,ch... jelení loje, to jsem ještě neslyšela a neviděla a Sanitka, už si ji broukám ... s textem problém nemám :)))
NO TAK TO JE FAKT NÁŘEZ:-))
Hlavně, že se snaží:-)
Okomentovat