Barománie pokračuje ;-)

7.11.2011


Sedmý listopad a s ním VŘSR  jsme neoslavili v Moskvě, jak praví klasik, ale v Malostranské besedě.
Bavili jsme se opět výtečně (a já moc děkuji Maríně za obstarání lístků!)

O akci napíšu víc- časem, dnes mi z pochopitelných důvodů padá čelo na klávesnici :-)

Ale alespoŇ jednu ochutnávku na důkaz toho, že z MB se prostě před půlnocí odejít nedá!!! :-)

Elton John a L.Pavarotti počesku :-))



Nejraději na Barování mám vystoupení, na nichž je v přímém přenossu vidět improvizace. Závěrečná píseŇ z muzikálu- tedy lyrikálu- Kudykam je toho krásným příkladem.
Krom poslechu úžasného zpěvu Věry Nerušilové určitě stojí za pozornost komunikace klavíristy Ondry Brzobohatého a bubeníka Petra Zimáka. Jsou to profíci... všichni tři ;-)



------------------------------------------------------

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Joj, a zrovna jsem včera vzpomínala, jak nadšeně jsme kdysi pochodovali s lampiony :).A třeba to vyzní divně, ale jak já měla ráda Aničku z 1.A,když šla do průvodu,hihi, Šárka

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Markéto, prosím tě, jak je to s tím rezervováním lístků. Já si nějak matně pamatuju, že to začínalo v pět, ale datum mi vypadl, a dokonce je možné, že si to pletu úplně. Díky za informaci. Odpověď nutná, mám totiž absťák po Barovaní.
Maruška Boštíková

Aranel řekl(a)...

VŘSR s odstupem času je prima bžunda. No těším se na další videíčka...tohle jsem si bez dovolení šlohla :o)

Andrea řekl(a)...

no já jsem taky měla ráda Aničku z 1.A.:-)