ORL

17.12. 2008 - 93.den z 365

Dneska Martinka vstávala ve 4:10. neuvěřitelný čas!! Školka totiž jela na výlet a babička ji den předtím hnala do postele se slovy: "Honem, ráno brzy vstáváš, ať ti neujedou!" Martina si to vyložila tak,že spala ihned po uložení a o to rychleji byla vyspalá... No, neujeli nám. Jelo se do skanzenu v Přerově nad Labem. Někdy si říkám, jestli je to nezbytné jezdit s předškolními dětmi v zimě autobusem na výlet, zda by to spíš neměli obstarat rodiče o víkendech a pěkně si akci užít. Ve skanzenu prý nebyly 2-3třídy dětí, jak slibovali, ale hned několik škol... po dalších detailech jsem nepátrala. Martina to shrnula: " Bylo to dobrý. V autobuse mě zlobil Matěj, a pak mě Barunka strčila do bahna, takže jsme si umazala kalhoty a vezu ti pohled. Byly tam takový domečky."

Odpoledne jsme opět vyrazily za hodnou paní dr. na ORL.


Já už z toho mám trauma od rána, Martinka je v pohodě. Chová se vždy slušně, nevyvádí... Paní dr. jí chtěla uši profouknout, vzala takový balonek, přiložila k nosu a akce- nádech-výdech- bylo hotovo. jenže následné přezkoušení neprokázalo zlepšení sluchu, tak paní dr. nechala Martinku napít vody s tím, že si ji má podržet v puse, a až se řekne "TEĎ", že vodu spolkne. Jenže! jak Maťa špatně slyší, paní dr. řekla ono smluvené heslo "TEĎ"- a Maťa vodu nespolkla, ale vyprskla. Přímo na paní dr. :-)) kapalo z ní jak z vodníka. Maťa se napila poctivě :-) Tak jsme se zasmály, ale na kontrolu jdeme ještě po neděli. :-(
Achjo. Co to zas máme???

Žádné komentáře: