Zkratky - přes WC na ORL a do S+H

29.12. 2008 - 105.den z 365

Poslední pondělí letošního roku bylo celkem pestré na události ;-), a tak použiju zkratek alespoň v názvech.
Den bych rozdělila do tří kapitol...

Kapitola první: WC

Jak snadno vytvořit frontu na WC? Nemusíte ani nic špatného uvařit- stačí ukázat dětem, co by se dalo vyrobit z roliček od toaletního papíru- a okamžitě potřebovaly nutně obě kamsi... :-)
V chytré knize "Učíme se stříhat a lepit" jsem objevila tento návod na výrobu "ohňostroje"


... a v souvislosti s blížícími se oslavami sivestra mi to přišlo vhodné k dopolednímu zabavení mých ratolestí ;-)
Dostaly potřebný materiál, během krátké doby byly k dispozici i potřebné dvě roličky... ani se u toho moc nehádaly, každá si zvolila barvu a pod vedením Majdy se tvořilo a tvořilo a tady je výsledek:


Kapitola druhá: ORL

Dnes opět. Kontrola a výsledky z výtěru. V čekárně plno. Malí pacienti se značně nudí, a tak se jedna holčička Dorotka(tak 4-5let) rozhodne pro zlepšení nálady všech přítomných zazpívat "...rolničky, rolničky..." Maminka ji moc nekrotí, poočku sleduje, co na to ostatní, pak se další holčička přidá- ta ovšem nemá tak tolerantní maminku, je okřiknuta, aby dala pokoj, že tam jsou lidi, které bolí uši- zpívat že bude doma. Dorotka je osobnost, takže si ještě začne dělat doprovod- tluče dlaněmi do stěny. Maminka vše sleduje s úsměvem. Vyjde sestra, stroze žádá o klid. Dorotka se zarazí- zjistí, že už je na řadě do ordinace a okamžitě požaduje "Čůůůrat.." - chytrá holka! Ordinaci se ale stejně nevyhnula. To, co se pak ozývalo za řev, to se nedá popsat. Přes dvoje dveře bylo slyšet tak ukrutné řvaní, že se rozplakal i chlapeček v čekárně, který si celkem v klidu stavěl komín. Po chvíli Dorotka vypálila ven a ječela na maminku: "Sem už nejdu, rozumíš?!! Nejdu! A budu brečet ještě víc, když sem pudu..."
Skoro po hodině došlo i na nás. Martinka je v pohodě, sama si sedne na křeslo, pokud paní dr. slyší, odpovídá na otázky... Dnes tam byla jiná paní dr. Naše konverzace byla zajímavá ;-)

Dr.: " Tak v tom uchu je nález. Už tady mám výsledky z laboratoře.
Já: "Jak se pozná, že je v uchu nález, když se v něm nevytíralo?"
Dr. "Mám tady výsledky, z nosu a ucha a je tam v obojím nález..."
Já: "Proti nálezu nic nemám, jen by mě zajímalo, kdo tam ty výsledky z ucha vyčaroval, když se šťouralo jen v nose?"
Sestra: "Já to zkontroluju..." .... chvíli hledá v PC, pak štrachá v tlusté obálce a přehtrabuje výsledky - dr. se tváří neutrálně, ale jistě si myslí své...
Sestra: "Jééé, nojo, to ouško není vaše! To je jiné holčičky, taky se jmenuje Vlčková...ale Jitka! takové časté jméno, nojo, nezlobte se! Paní dr. to ouško jim nepatří..."
Dr: "Nezlobte se, to víte, stane se..."
Já: "Vím, proto si vše radši hlídám! nenechám si přišít cizí choroby, i takhle nám to stačí :-)"

...no, takže Maťa vyfásla ATB na nějakého ...koka, co jí hnízdí v nose a obtěžuje nás nudlí a následně tím i nahluchlostí... tak uvidíme! za týden se jdeme zas ukázat ...

Kapitola třetí: S+H

Dopoledne jsem zkusila zavolat do divadla Spejbla a Hurvínka. Mají pořád vyprodáno, ale doufala jsem, že koncem roku má většina rodičů jiné starosti, než chodit s dětmi do divadla- a hurá! moje úvaha byla správná! Lístky měli a my mohli odpoledne vyrazit na představení "Hurvíkův Mikuláš"
Maťa se spokojeně usadila do 4.řady, Majda s vozíkem musela zůstat nahoře, protože divadlo se opravuje, a tak hraje v náhradních prostorách v sále v hotelu Pyramida.



Děti byly spokojené, já bych představení hodnotila jako spíše průměrné.

2 komentáře:

Daniela řekl(a)...

Fakt jsem se pobavila. Hlavně teda Dorotkou :-) .

Anonymní řekl(a)...

budu se opakovat,ale u vás není nuda nikdy...M