Pracné pracny



9.12. 2008 - 85.den 365

Dneska jsem si vzala "nákupní volno". Už je čas! Děti jsem úderem 8.hodiny ranní svěřila školským zařízením, domluvila odvoz s tatínkem a vyrazila do víru hlavního města pokoupit nějaké dárečky.
A taky vybrat si druhou polovinu masáže lávovými kameny. Tedy, řeknu vám, je to lábuš, když o vás někdo pečuje, příjemně si s vámi povídá... a půl hodiny po vás nikdo NIC NECHCE! Úžasné. Kdyby mi tak ty kameny dokázaly dodat i jinou než tepelnou energii... poslední dny zaznamenávám vždy: "...aha, už je zase pátek, nakoupit na víkend..."

Odpoledne jsem se vrátila domů, děti se na mě vrhly a vypravovaly a vypravovaly, pak nezbytná příprava úkolů do školy...
Večer se Majda vnutila k babičce, že jí pomůže dělat pracny a já honem běžela ulovit svoji "fotku dne" :-)

Takže zde Majda pracně tvoří pracny ;-)



.... a povedly se! Jsou výborné- i teplé ;-)



U nás pečení vypukne až o víkendu (alespoň doufám...)

1 komentář:

>>-sipka--> řekl(a)...

je to prima, když má cukrář pomocníčka, moji kluci taky pomáhají při pečení a k mému překvapení ochotně a pěkně, původně jsem je k tomu nechtěla pustit a pak mi došlo, jak jsem byla hloupá, šlo jim to pěkně od ruky a já se mohla věnovat dalšímu cukroví