Štědrý den = 100 dní blogu!

24.12. 2008 - 100.den z 365

Jupí! Já mám dnes výročí!



Vydržela jsem to už 100 dní- denně něco vyfotit a napsat krátký text. Tak to by mě v září, kdy jsem si blog založila, ani ve snu nenapadlo! Taky je bezva, že ta STOVKA vyšla takhle krásně na Štědrý den! To je dárek :-)
Děkuju všem, kteří krásně vedou své blogy a já tam tak dlouho chodila nakukovat, až mě to taky chytlo. Je to moje nemoc, ale zároveň i terapie. Přecejen při psaní musí člověk trochu zapojit mysl, aby to "nějak vypadalo" ;-) ...
... a taky děkuju všem, kteří sem občas zajdou a napíší nějaký ten komentář- je to fajn pocit mít "své čtenáře" :-)

Tak dnešní příspěvek bude EXTRA - dlouhý a fotografiemi nacpaný ;-) ... když je to výročí ....


Štědrodenní reportáž

Ráno nám začalo zvoněním domovního zvonku. Maťa byla okamžitě připravena přijmout Ježíška :-) Hned volala: "Ježíšek, to je Ježíšek!" No nebyl- naštěstí!! :-) Byla to jen sousedka Šárka a donesla mi krásnou bobnoniéru s belgickými pralinkami- ale luxusní půlkilové balení. Neustále má dojem, že mi musí něco nosit a děkovat za něco, co skoro nestojí za řeč!

Takže Šárko: "Budeš-li mě mít i nadále v oblibě, jistě si toho brzy všimnou všichni kolem, protože budu potřebovat nejen větší oblečení, ale nejspíš i širší dveře- už DOST! Piš mi raději děkovné dopisy!! :-)"

Pak jsme tatínka vyštvaly pro pečivo a daly se do zdobení stromku....

... občas nějaká ozdoba nepřežila....



...a někteří zdobili i sebe :-)



... a takhle se nám to povedlo ....


A pak už přišlo jen dlouhé čekání na večeři a dárečky, které dospělým utíkalo rychleji, než by si přáli a dětem se zase zdálo, že se to neskutečně vleče a neustále se ptaly, kdy UŽ??? :-)

Večeříme společně u babičky a dědy, abychom Ježíška nevyrušili při nadílce. U stolu mají samozřejmě prostřeno i čtyřnozí členové rodiny....




Maťa nechtěla jíst bramorový salát, že je studený ;-) , a tak dostala požadovaný rohlík.


Konečně u stromečku. To bylo překvapení! Těch dárečků!!

A tenhle se musel ihned vyzkoušet....



Mikeš si svůj dárek bedlivě střežil, do oka mu padla i panenka s vlásky, které okusoval ofinu, a pak ze všeho usnul....


Milý Ježíšku, děkujeme ti, že jsi velkoryse přehlédl naše celoroční zlobení a obdařil jsi nás tak bohatou nadílkou (kam my to všechno dáme!?) :-)
Maťa pravila celkem výstižně: "Já už jsem celá zadárkovaná!"...

Jsme rádi, že jsme večer mohli strávit společně, v plném počtu a budeme si přát, aby tomu tak bylo i příští rok....





5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

blahopřejeme k nadílce,vzpomněla jsem si na vás i u nás pod stromkem.Jsem ráda,že tu jsi právě v tuhle chvíli...a přeji ti ještě těch 100 hoooooooodně moc.To zvládeš..M

K. řekl(a)...

Gratuluji ke 100vce!!! Máš krásně vedený blog. Občas zajdu a počtu a obdivuji jak vše zvládáš:-)).

Daniela řekl(a)...

Hezký. Gratuluji ke 100. Dárečky taky vypadají moc hezky. Holky musely mít radost.

>>-sipka--> řekl(a)...

stovka je dobrá, tisícovku zapijeme; mimochodem, já nic nečísluju, protože nepřispívám pravidelně, ale teď jsem se byla kouknout a mám zas prima datum založení blogu: 17. listopadu 2008; výročí mi vždycky připomenou ve zprávách

wlcice řekl(a)...

nojo, někdo má hold "za ušima" :-) a ještě na to vyfasuje od státu den volna ... achjo