Věnec

1.12. 2008 - 77.den 365


... uf, podařilo se mi umotat adventní věnec! Ani jsem nedoufala, že to stihnu v limitu... Letos jsem bohužel nestihla žádnou "dílnu", byly vždy v čase, který jaksi pro mě nebyl schůdný. Ale mrzí mě to, protože se tam obvykle sejdou bezva maminy na pokec a taky tam bývá lektorka, která je kreativní a má spoustu nápadů a zlepšováků na to, jak vyrobit věnec atraktivní a bez krveprolití ;-)
Letos jsem jej vytvářela sama a šlo mi to jak "psovi pastva". Větvičky se chovaly jakoby byly živé, svíčky nešly napíchnout na bodce viklaly se na všechny strany... Origiláním prvkem jsou ovšem sušená granátová jablka- to jsou ta ozubená hnědá kolečka :-). Koupila jsem je v jednom úžasném obchodě, kde mají všechny možné i nemožné pomůcky pro kutily všeho druhu.
Dětem se věnec líbil a těší se, až budou hořet všechny čtyři svíčky :-)



2 komentáře:

Daniela řekl(a)...

Moc hezkej.

Anonymní řekl(a)...

máš to hezký..M