Co bych pro něj neudělala

26.1. 2010

Zdá se, že součástí letošní zimy je i doba ledová. Rampouchy vypadají v záři zimních slunečních paprsků kouzelně a pohádkově, ale při dopadu na živou bytost by asi dokázaly pěkně ublížit.
Majitel tohoto domu se může pyšnit celou soustavou rampouchů:



V úterý dopoledne chodím s Martinkou plavat. sama moc nestíhám udržovat zdravý životní styl, ale u dětí trvám na tom, že budou jíst ovoce, jogurty, omezeně mlsat- no a Martinka i sportovat.

V 10hodin zvoní mobil. na displeji bliká WLK. Hned mě napadlo, že zas nemůže něco najít, takže jsme hovor přijímala povzdychem: "Nazdar, štěstí, copak pro tebe mohu udělat?" :-)
"Noo, mám problém...", rozpačitě  ze sebe soukal  choť.
"Ale - tak to mě tak trochu napadlo. Jinak bys asi nevolal, že? Ven s tím! " ;-)
"Hele, mám prosbu. Jestli bys to nevzala za mě..."
Tak to už mě docela zneklidnilo.  Naše profesní obory  se opravdu ani trochu nepřekrývají. Co proboha ten chlap zas chce?? . ...  "No, tak to vybal!", pobídla jsem ho už docela netrpělivě.
"Já mám jít dneska k zubaři, ale musím do jedné firmy- Akutně. Tak jsem tě chtěl poprosit, jestli bys tam nešla místo mě..."
"Děláš si ze mě srandu?? Že bych si za tebe měla nechat vythrnout zub? To mě ani nehne! Domluv se se zubařem sám. Na prohlídku bych tedy jít mohla, ale nechám si sundat maximálně zubní kámen."
... pak přišla SMS : " Ve 12.30  te ocekava. Domluveno se sestrou. Dik."

Měla jsem co dělat, abych to všechno stihla. vylovit Martinu z bazénu, odvézt do školky.
Zubař žertoval-jak je jeho zvykem: "Á, paní náhradnice je tady..."  Skutečně nic, co by rozvrtal, nenašel a já vypadla z ordinace tak rychle, že jsem se ani nestačila bát :-)

No, tak moje emancipace dosáhla patrně vyrcholu. Za manžela tu a tam zaskočím i k zubaři :-))

15 komentářů:

K. řekl(a)...

:-))))

Marci řekl(a)...

neopakvatelné, vra´t mu to a zavolej až nestihneš na preventivku na gynekologii...to by se zapotil

Pan WLK řekl(a)...

Jen bych k tomu dodal,že Wlčice byla objednaná ke stejnému zubaři na minulý týden a on onemocněl. Wlčice tam šla zbytečně a dost nadávala.Měla totiž ulomený zub.

A mě opravdu volali od zákazníka, že nejdou počítače v celé firmě. A tak mám hned naklusat řešit problém.Náš zákaznik,náš pán.

Lucka řekl(a)...

Marci, ta gynda mě dostala :))))

jinak to mate hezky zarizene :)

ivy řekl(a)...

Ne že bych uměla hrát šachy,ale tohle myslím byla skvělá rošáda :-)

Miška řekl(a)...

:)))))),teda Vy jste dvojka!!!Ta gynda je dobrý nápad :-) .

Aya řekl(a)...

No mřu..teda to by mi choť udělal jednou. Na zubaře se musím psychicky připravit!!! To není jen tak.
A na gyndu už by taky měl někdo jít. Od porodu jsem tam nebyla...kdo se hlásí?

Henrieta Hynek řekl(a)...

Padám smíchy :-D. Občasná kolemjdoucí, ale nemůžu nereagovat. Když můj muž nemůže najít občanku, taky mu nabízím svojí (a opravdu si nejsme podobni, já mám vlasy a o třicet kilo méně), ale na náhradu u lékaře to nemá.

PS: gyndu si budu pamatovat ;-).

Henri

Anonymní řekl(a)...

Plná zastupitelnost ,to je oč tu běží.... Martin

Andrea řekl(a)...

Já bych šla,, ale můj muž by za mě šel určo radši na gyndu než k zubaři:-)))

Jitka Neradová řekl(a)...

Výborná historka. Někdy použiji v knize- samozřejmě s Tvým svolením:-)

Pisarka řekl(a)...

Taky se bavím. Aspoň to máš za sebou a nemusíš se stresovat dopředu.

Anonymní řekl(a)...

Ten Vlk ti teda připravuje samé veselé situace, ale zvládla jsi to na 1. Třeba budeš taky někdy potřebovat zástupce...

Jo a Martinka a zápis- úžasně napsáno a tu tvou poslední větu nezbývá než se pod ni podepsat. Snad tam pro Vás jedno místečko zbude. Držím pěsti. Iva

Gabro řekl(a)...

Postupně dočítám a opět se bavím :-))). Se těším na to, až bude Vlk zaskakovat za tebe! :-)

http://rozvedena.bloguje.cz řekl(a)...

Vy jste teda dvojka, kde jste se našli??? Poraď :)))