Karneval ve školce

24.2.2010

Martinka se nemohla dočkat! Miluje převlíkání se a líčení se- provozuje to během roku velice ráda a často ;-) Letos šla za "břišní tanečnici". Odpadla mi výroba masky, protože v létě jí sousedka přivezla originál kostým přímo z Turecka. :-)
Martina si jen vymyslela kresby na obličej- no, to je pro mě taky oříšek. Nejsem moc zdatný výtvarník.. takže se konečné provedení  od toho návrhu dost lišilo :-))

Děti se dobře bavily, mezi maskami jednoznačně vládli batmani a spidermani- koupené profikostýmy  :-( 
V dívčích maskách vévodily víly, princezny a taky jedna "mušketýrka"! ;-)

Děti tančily a soutěžily, nafukovaly balonky, které pak měly v závodech hopsáním rozsednout (to se jim tedy vůbec nechtělo a svolily až po příslibu dalšího nafukovacího balonku :-) ) , taky pily brčkem čaj- kdo dřív vyprázdní skleničku, masky mezi sebou vedly papírovou bitvu a vše vyvrcholilo diskotékou!
Všichni byli spokojení, rozjaření, veselí.... a tak to má být. ;-)

Posted by Picasa

11 komentářů:

LenkaS řekl(a)...

Markét, tak to líčení se vám povedlo. Martince to moooc sluší! Beztak se v tom krásném kostýmu uměla i profesionálně vlnit :-)).
U nás v sobotu na školním karnevale taky vládli batmani a princezny. Hlavně že se děti vyřádili.
Anežka chtěla být originální a byla za ... (už to píšu na blog :-))
Pěknou neděli vám všem!

Lucka řekl(a)...

Martince to moc slušelo :)
mám tyto akce moc ráda..

šla bych na maškarní i nyní, žel letos nám žádná taková akce nevyšla.

Jitka Neradová řekl(a)...

Břišní tanečnice je naprosto dokonalá. A zjevně je v centru dění. I líčení je dokonalé, dnes večer,až se budu líčit, to bude vypadat podobně. Jen u mě to nebude roztomilé a pěkné:-)

Andrea řekl(a)...

my jdeme dnes bna ples..mají to být princezny, ale malaá chce zase za berunu...tak snad gabro neuděláme na mum plese ostudu:-)
U vás byli i rodiče..ve školce?

wlcice řekl(a)...

Jitko: tak přijď, já tě nalíčím- mám na to speciál barvy- a jak vidíš- i talent :-)) Uvidíš, že i ty pak budeš v centru dění :-))
Tak ať se ples vydaří!!

Andy: No nebyli na karnevale rodiče, poněvadž nemají čas ani na mnohem důležitější věci- to jen já-obstarožní matka- jsem šla. Se toho nemůžu nabažit, že ta Máťa prostě funguje sama a já mohu jen sedět a hledět ;-). Byla jsem tam jen půl hod., abych jim pomohla do kostýmů- a pak i malovala ksichtíky a něco nafotila. Ale bylo to fajn.

Andrea řekl(a)...

u nás tedy rodiče nesmí...oni by se našli ti, kteří by chtěli ale....nevím, jesli je to tak dobře...

wlcice řekl(a)...

Tak to když chodila do MŠ Majda, bylo nás tam maminek na tyhle akce docela dost. Tady jsou úči docela v pohodě, i na zvykání maminky chodí s dětmi do třídy. Po domluvě vždycky vyhoví.

Andrea řekl(a)...

právě..taky myslím, že by to tak mělo být:-(

Lucka řekl(a)...

to jste mě překvapily, já myslela, že rodiče chodí automaticky.

u nás by chtěla jít i babička :)))

Miška řekl(a)...

Martince to moc moc sluší.

ivy řekl(a)...

Všimla jsem si už několikrát,že Martinka má držení těla typické pro tanečnice.A vida,tady máme důkaz :-))Ta fotka se mi moc líbí,zachycuje krásně pohyb a atmosféru karnevalu.