Všechny cesty vedou k PC

11.2.2010

Nevím, čím to je, ale všechny návštěvy u nás dříve nebo později vždy skončí s Wlkem u některého z PC. :-) Buďto si jej samy donesou, protože mu něco schází, nebo při běžné konverzaci přijde hovor na nějaký PC problém- ááá to  už je chvíle pro Wlka a návštěva je "jeho".

A jako dopadly Zázvorky? No přesně takhle: celá rodinka brejlila na noťas jak na zjevení ...

Posted by Picasa
Jen Kryštof  zmizel vedle do pokoje za Martinkou. Ti dva si spolu náramně rozumí. Stavěli si LEGO, hráli si na závody s naší  poněkud chudou sbírkou autíček, několikrát zašli na WC, kde Martinka dá Kryštofovi stupátko, aby dosáhl (máme WC výš-podle norem pro vozíčkáře ;-) ), podrží, co je potřeba , dohlédne na umytí rukou a pokračuje se dále.

Jinak jsme si samozřejmě výborně popovídali u kafíčka, Zázvorky si nakoupily super nové vybavení na hory a lákají nás na lyžování. Wlk se chytil- já se do toho nehrnu. Po těch 10letech, co jsem nestála na lyžích, už  nebudu umět sednout ani na vlek ;-)

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Marcela ,mě na fotce pobavila .To zaujetí...Pavla

beeuskaa řekl(a)...

Jé, tak to je jako u nás doma. Dave taky funguje jako "ten přes PC" :-) Skládá, nakupuje pro ostatní komponenty přes aukro, ony se nám tu pak povalují, než si je dotyčný vyzvedne... apod. :-))
Četla jsem předchozáí příspěvek a nenapadá mě nic příhodnějšího než Cimrmanovo tolik výstižné rčení "ZUBY POHROMA HUBY". Takže doufám, že už to tolik nebolí a ty už nejsi na celou domácnost sama!

LenkaS řekl(a)...

Jak se znám, tak bych brejlila úúúplně stejně :-)
Aspoň že ti nejmenší ještě dokáží najít i jinou zábavu.

Anonymní řekl(a)...

Tak to jsem, Markéto, ráda, že nejsem jediná, kdo u vás otravuje s notebookem ;-) Radek naštěstí nemá čas svůj problém ani nafotit, takže se na něj zřejmě vykašlu a Michal bude bez práce, což ho asi spíš potěší než naopak, že?
Maruš z venkova

Lucka řekl(a)...

Beu, u nás se tomu říka PC hřbitov - nic se nevyhazuje, co kdyby se to ještě hodilo :)))

Wlčice, věřte si, lyže jsou dobrý relax ;)

Marci řekl(a)...

to jsme fakt ráda,že se vlk chytil...,tak dokud jsou slevy.Příští víkend někam vyrazíme.
Brejlila jsem dobře,všechno vím...,za což našemu PC odborníkovi děkuji

Jitka Neradová řekl(a)...

To je tedy soustředěný pohled. Jo, jo, moderní technika vyžaduje stoprocentní zaujetí:-)

Danka a Jaro řekl(a)...

U nás to tiež tak funguje, manžel si proste už radšej všade so sebou nosí šrobováky, základné inštalačné CDčka a podobné pomôcky, pretože každá návšteva u známych obvkle obsahuje vetu: "a mohol by si sa mi prosím pozrieť na môj PC? Niečo mi tam nefunguje ..."
Prípadne si návštevy k nám nosia svoje PC.

Andrea řekl(a)...

já bych se potřebovala přidat k zástupům vlka obdivujícím..jen nemám notebook, takže byc to nepřenesla:-)

A TY LYŽE..JÁ NESTÁLA 15, MARKÉT, ZAPOMENOUT SE TO NEDÁ..A VLEKY JSOU TEĎ LEHČÍ NEŽ KDYSI KOTVIČKY...