Valentýnská neděle

14.2.2010

To se nám to letos sešlo! Svátek všech zamilovaných připadl právě na neděli- tedy na den, kdy většinu z nás netlačí pracovní povinnosti a můžeme si pro své blízké vyšetřit chvilku času na jentak nicnedělání a navíc ještě začíná čínský  rok tygra.  ... a na olympiádě Sáblíková pojede o zlato :-)
My doma slavíme rádi. Naučili jsme se, že každý důvod k oslavě je dobrý. Děti se na Valentýna těšily a překvapil i Wlk! ;-) Martina vyráběla srdíčkové obrázky jak na běžícím pásu. Já jsem holčičky obdarovala jen symbolicky vlastnoručně vyrobenými korálky. Při posledním korálkování mi padly do oka korále tvaru srdíček, a tak Máťa dostala růžové a Majda to modré. Byly moc spokojené, tak to mě hřálo asi nejvíc.

Wlk to pojal tak, že láska prochází žaludkem a celý den vařil. Fakt ho za tohle obdivuju. Navíc má ještě ten bolavý zub, který pořád není OK.
K obědu naservíroval luxusní rybu a na večer nachystal "kanadské lívance" (v originálním receptu pancakes) - prý když je ta olympiáda :-)) Nelenil a jel pro kanadské borůvky  a jahody nakrájel na kolečka a ta naskládal po vzoru  olypijských kruhů a zalil javorovým sirupem  :-)) je to hračička. Já vařím na "rychlost"- on na chuť a pro oko .
Bylo to výtečné! Děkujeme Wlku. :-)) (Tak teď mu tady udělám reklamu a ještě o něj přijdu :-)  )

Posted by Picasa
Takže nebýt té haldy žehlení, která mi tu večer skoro 2hodiny dělala společnost, dalo by se říct, že den neměl chybu!

11 komentářů:

Lucka řekl(a)...

Vašek má konkurenci :) Palačinky mu musím ukázat :)
Je mi jasné,že jak krásně vypadají, tak skvěle i chutnaly..

Tak hezký den a kazit si ho žehlením?

photoJanna řekl(a)...

Korálkování se moc povedlo,nedivím se že udělalo radost. ;-) Modré mi do oka padly hned.A palačinky....?Tak tady nekomentuju,jen slintám. 8-))

Jaffi řekl(a)...

Teda ty korálkové výtvory jsou nádherné!

A palačinky - mňam!

Navíc má Martina Sáblíková zlato! To byl ale hezký den, co?

Gabro řekl(a)...

Takové korálky by mi také udělaly radost! A ty palačinky... Vy se máte, holky! :-)

Pisarka řekl(a)...

Krásný den, jen nevím, proč ho kazit žehlením :-) A Wlka si hlídej, tolik čtenářek co ti sem chodí, určitě většina pěkně mlsná....

thora řekl(a)...

That must have been a very happy Valentine. I think our husbands would go well together: mine does all the cleaning and he also cooks whenever I'm late from work. We will have to guard them!

ivy řekl(a)...

Wlci umějí dokonale slavit !!!
Každý důvod k oslavě se musí využít :-))

Anonymní řekl(a)...

U nás také byl Valentýmn pojat tak, že láska prochází žaludkem a tak můj drahý rychle přinesl husu. On je prostě na maso, já bych brala ty palačinky. Musím se do té Prahy asi opravdu zajet podívat.
Ty jsi fakt šikula - ty modré neměly chybu.

Aranel řekl(a)...

Pokud Wlk hodí recept na svůj blog, v tom případě si ho nech :o)) jo a taky se mi moc líbí ty modré i jak jsou navlečené, moc pěkné, jsi šikulka

Andrea řekl(a)...

Doufám, že se mi tu příští nděli taky podaří něco spáchat, když nám to vyjde:-)

zuzi řekl(a)...

Souhlasím, každý důvod k oslavě je dobrý a říkám si: Zuzi, polepši se, měla bys slavit častěji! Dík za inspiraci Wlci.