Vlna oceňování

13.2. 2010

Jak tak pročítám blogy, řádí vlna oceňování ;-)



Díky všem, kteří jakýmkoli způsobem hodnotili a na svém blogu okomentovali blog můj.
Ocenění je pro mne motivující, stejnětak jako každodenní pohled na počitadlo přístupů. Jsem ráda, že některé příspěvky stojí lidem za to, aby klikli právě sem, přečetli- a třeba i napsali svůj názor. A musím říct, že před těmi necelými 17měsíci, kdy jsem si blog založila,  mne rozhodně ani nenapadlo, že těch čtenářů budou víc jak 4stovky denně a taky jsem vůbec netušila, že díky blogu budu mít tolik nových přátel (s některými jsem se stihla už i osobně vidět :-) ), ani mne nenapadlo, kolik lidí bude psát povzbudivé vzkazy, když nám jako smečce bude ouvej, kolik lidí se  s námi bude smát  a radovat - je to bezva pocit.

Samozřejmě tím pootevíráním dveří do našeho soukromí si občas vykoleduju reakce, které se slušným vychováním nemají co společného... ty mne pak nutí k zamýšlení se nad tím, zda přecejen není rozumnější blog uzamknout a pozvat si dál  jen hosty milé, pozitivně naladěné. Tu a tam totiž takový nezvaný host může i na radostné sdělení ragovat značně jedovatě. Vždycky jsem si říkala, že nám (jako rodině) při tom všem opravdu není co závidět... a ono asi jo!! ;-) Přestože mám pro takové čtenáře jednu velmi praktickou a účinnou radu:
"Nechoďte sem, když se vám moje psaní nelíbí. Když vám připadá, že si dělám legraci z věcí, které jsou spíš k pláči.... atp." 
Je to prostě můj způsob, a ten opravdu nemusí vyhovovat každému, ale já ho měnit nebudu. Nechci. VždyŤ ve své knihovně máme taky každý knihy od autorů dle vlastního výběru- tak proč nemít i blogy dle vlastního výběru. Je to jistě pohodlnější cesta, než  domlouvat bloggerovi, aby změnil styl a nebo psal TO  a rozhodně ne ONO :-)
Budu si psát, co chci a jak chci, protože jsem celé svoje dospívání prožila v letech, kdy byla zavedena cenzura, takže si to necenzurované období teď užíváááám :-)) 

Já ocenění posílám všem, kteří jsou zařazeni do mé rubriky "Oblíbené čtení".  Jsou to blogy, kde je mi dobře, protože autoři vystavují krásné fotografie, nebo zajímavé myšlenky, nebo vtipné komentáře ... zkrátka přestala jsem zcela odebírat papírové noviny- okouknu vždy zprávy na netu na  IDNES nebo na SEZNAMu a jinak čtu blogy :-) Je to můj denní rituál. A sama jsem se přistihla, že pokud jedu tramvají, nebo někde čekám na děti před školou, už si v halvě skládám, co budu do blogu psát - no, pravda- ne vždy to ten den pak stihnu :-))

Takže přeji všem čtenářům i tajným nakukovatelům příjemné počtení a všem spolubloggerům spoustu nápadů, námětů a myšlenek - aby ocenění získali i v té další vlně :-)

6 komentářů:

Gabro řekl(a)...

Gratuluji k ocenění, plně si ho zasloužíš :-).

LenkaS řekl(a)...

Jednoznačně si ty stovky návštěv zasloužíš! Kdo nechce nechodí na blog a nečte, ale oni chtějí! Gratuluji!

Lucka řekl(a)...

Gratuluju k ocenění :)
Nenechte se otrávit nepřejícími lidmi, takoví se najdou všude..

Marci řekl(a)...

já ti negratuluju,já tě vyvolila...

Andrea řekl(a)...

Souhlas..jen ne vždy to jde úplně..takže já jsem volila méně lidí, ale ty milé..zbabělost asi:-) A ty poš, mám to taky denním rituálkem..a nakonec oceńovat nebudu, bylo by mi líto..pět je málo..ale mám to stejně..kdo je puštěný..toho cením. a ty jsi byla první...díky tobě teď takhle blbnu:-)

Laďka a Pavel řekl(a)...

Gratulujeme za ocenění, myslím, že oprávněné :-) Rádi si počteme, často se i pobavíme a na ty nepřejícné bych se vyprdla :-) Ať si trhnou, my chceme pokračování! L+P.