Tentokrát bez náhrady...

11.2. 2010

Uf, nestíhám!!
A to proto, že v úterý Wlk vyrazil k zubaři. Tentokrát ovšem osobně- bez náhrady ;-)
Náš pan zubař je velmi šikovný, pečlivý a dochvilný. Když se ale Wlk hodinu nevracel, pojala jsem podezření, že něco není, jak má být.
Wlk dorazil domů po hodině a půl. Hned ve dveřích bylo patrno, že dostal zabrat. Extrakce zubu moudrosti se jaksi zkomplikovala, jak jen mohla, a tak přišel "s natrženou hubou" (sorry-nic výstižnějšího mě nenapadlo...) , rty od krve, pravou tvář o poznání větší než levou- zkrátka byl celkem zmordovaný.
Pan zubař po urputném boji osmičku vypáčil, ale muselo se i zašívat, takže jsem hned mazala do lékárny pro čtyřstovkový ibalgin, protože doma nic takového nemáme.

Zbytek úterního dne Wlk proležel, nic moc nemluvil, chtěl jen přesnídávku a mraženou jahodovou dřeň a lamentoval, že už "nikdy více" :-((
Večer jsem ho chtěla vyblejsknout na blog, ale zle mě hnal.... tak jsem pořídila jen nekvalitní ilustrační foto (než mě vyhnal úplně ;-) ), které vystihuje zábavu i obživu pacienta.

Posted by Picasa
Noc nějak přežil, ráno jsme vypadli a nechali ho vyspat, jen jsem mu natáhla budíka na antibiotika. Musel  taky na kontrolu a zubař (on je takový šprýmař) ho prý vítal: "Jé, to vypadáte mnohem líp, než jsem čekal..."

Vytržení zubu nekomplikuje život jen Wlkovi, ale celé domácnosti. On  totiž nesmí nic zvedat a ani předklony mu nedělají dobře- takže se stručně dá říci, že je nepoužitelný :-).
Musím říct, že po 3dnech plného nasazení mám dost!! Člověk si to ani neuvědomuje, jak moc je pomoc toho druhého potřebná. Ráno máme činnosti tak rozdělené, všechno klape... a teď? :-(  ... Je to strašná honička a vůbec nepomůže si přivstat.
Na úpravu svého zevnějšku- tedy učesat a namalovat oko- jsem si vyčlenila dobu, kdy jede Majda sama plošinou dolů z 1.patra :-)) Tedy cca 3minuty. Víc nedám. Zatím mě lidi zdraví- takže se zdá, že mě poznávají :-)

Odvezu děti do škol, něco nakoupím, doma udělám takové ty běžné činnosti a povinnosti, něco odpracuju, na vyzvedávání dětí jsem objednala dědu. Zatím zvládá, i když trnu, aby vyzvedl obě na správném místě ve správný čas... ;-) Ještěže to Majda všechno  zkomanduje za mě :-)

A abychom se nenudili, ráno nás čekala další sněhová nadílka. Na horách nesněží, tady jo. Zase odmetání a hrabání sněhu... to aby to bylo pestřejší :-)  Připadám si jak sob Rudolf - červený nos od mrazu mám a sáně v podstatě taky- protože o nějakém řízení auta nemůže být řeč- v takových podmínkách je stejně neřiditelné.

Tak si přeju, ať už Wlka zuby nebolí a zase funguje jako plnohodnotný člen naší smečky a aŤ už nesněží, protože to nemám kam házet, ani volné pozemky na iglú už nemáme a taky mě to silně nebaví ;-)

11 komentářů:

Miška řekl(a)...

Wlčice,koukám,že to nemáte jednoduchý.Wlkou fůfůfů,ať jsi brzo fit.
Držte se!Bude zas líp.
Mám za s sebou vytrhnutí všech 4 moudráků,ale pod oblbovákem.Do večera jsem potom spala a ani o sobě nevěděla.

Lucka řekl(a)...

Zubaře nemám ráda, Wlkovi přeju brzké zlepšení..

Aya řekl(a)...

No těpic.
Tak to vás lituju. Ta natržená hu..ehm...ústa musí bolet děsně a ta díra po zubu. Nezádvidím!

A ty Wlčice. Jsi superžena. Já něco podobného zažila, když si tatíněk rozdrtil prst a vono mu to pod sádrou hnisalo a rozežíral mu to streptokok on ani nemoh jíst ani mluvit bolestí a dr. mu to otevřeli až po týdnu a pak měsíc pojídal nějaká super silná ATB, protože hrozilo, že mu ten kok napadne i kostní dřeň a to by byl konec! Takže jsem taky jela na 1000% a modlila se aby se mu už konečně ulevilo.
Tak to přežij. A máš štěstí, že jsi tak krásná, že ti k nalíčení stačí 3min. to přede mnou by pokládali peněženky a utíkali. :o)
A ještě máš štěstí v neštěstí, že je Majda taková šikula uvědomělá. U nás by se ztratily děti i dědeček. :o))

Anonymní řekl(a)...

Tobě pevné svaly a nervy a Wlkovi pevné zdraví.Pavla

LenkaS řekl(a)...

Brzké uzdravení Wlkovi a ty se hlavně nesedři!!
S příchodem jara (hlásit se prý začne už za 3 týdny :-)) dobijem baterky a budem hned krásnější i bez make-upu, že jo?

Lenka řekl(a)...

tak to se těš na časy budoucí. U nás jsem namalovaná buďto já a nebo Bára. Obě nás ráno fakt nestihnu.

Gabro řekl(a)...

Ty jo, chudák Vlk, co by dal asi za to, abys za něj opět zaskočila!

A tak přeji, ať je Vlk brzy zdráv a opět fungujete v tandemu! Přece se nám nestrhneš!!!

Andrea řekl(a)...

No markét..cítím s tebou i michalem..se zuby jsem si minuý rok užila své..a o tom, co musíš stihnout ty se mi nezdá ani:-(

Anonymní řekl(a)...

No ad.zubař nechám si dělat kdekoliv cokoliv a jsem hodná a vydržím,ale co se týče zubaře-srab největší.přitom mám zuby OK,ale sama prevence mě stojí tolik nervů:-(Takže wlkovi přeji brzké uzdravení a tobě ať bez něj dočasně zvládáš.

Jitka Neradová řekl(a)...

A řeklo by se, vytržení jednoho malého zubu. Docela síla, ibalgin snad zabere.A přeji Ti totéž, tedy,ať Wlka zuby už nebolí, neb zuby jsou pěkně nepříjemná bolest, a ať už sníh nepadá, neb i ten už je pěkně nepříjemný.

Pisarka řekl(a)...

A jé... chudák, dovedu se vcítit, po jedné extrakci osmi jsem měla týden neschopenku. Ale nebojte, to se fakt zahojí!!!