Nezvaní hosté

6.11. 2008 - 52.den 365








Dneska mě čekalo nepříjemné překvapení... kdo se pozorně podívá na obrázek, asi tuší, že tohle jsou moje zbraně proti vším. Martina je donesla domů bůhví odkud, zato však v dostatečném množství a všechny ve skvělé kondici. Běhaly čipery sem a tam. V lékárně nabídli ochotně hned několikero bojových prostředků. Tak jsem Martince dle návodu aplikovala přípravek na vlasy a uvidíme... doufám, že se ráno probudí...

A tak mě napadá: Jak by byl správný tvar slova vši v 7.pádě množného čísla? Tipnete si, nebo to víte? ... :-)

Martinku dnes ze školky vyzvedla babička. Martinka se těšila, protože to je velmi vzácné a taky proto, že babička se rozhodla ji vzít do solné jeskyně! Obě byly nadšené. Martina měla krystalky soli úplně všude. V záložkách kalhot donesla domů snad půl kg ;-)
Povídala, jak si hrála a že ze soli nejdou dělat bábovky. Ale to že nevadilo, protože jeden chlapeček tam byl s maminkou a půjčil si od ní na hraní klíče. A pak je zahrabali do soli. Na moji otázku, zda je zase našli, odpověděla, že asi ne. "Když jsem šla domů, tak ještě pořád hledali...", pravila Martina.
Hmm, tak někdo po večerech hledá vši, jiný zas klíče v solné jeskyni ... obojí je docela adrenalin :-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Už se drbu ve vlasech.Mělo by to být asi s "vešmi" zní to hrozně.Někde jsem četla,že vši nedrží na kratších vlasech pod 2 cm,to by byla Martinka asi nadšená.Když jsem pracovala ve školce,měla jsem je 3krát,takže si udělejte zásoby...zima a čepice jsou nejhorší. M

wlcice řekl(a)...

Nojo, s vešmi...:-)máš pravdu, Marcelo! ale lepší je to bez nich :-)