Překvapení dne!


Velmi milým překvapením dne pro mě bylo, že si Majda pořídila blog!



Pečlivě čte ten můj a zajímají ji hlavně komentáře a já jsme ráda, že mám ostrého kritika.
Líbí se jí Projekt 365, no ale ten by sama asi těžko zvládla, a tak vyzvídala, jak se blog dělá a co to obnáší.
Dneska jsme měly na sebe více času, a tak jsme jí udělala exkurzi po blozích ... :-) No a u Marcely jsme klikla na blog Míši- a bylo rozhodnuto. Majda nadšená, že i děti školou povinné to zvládají. Nechala jsem ji u PC a odjela ro Martinku do školky a než jsme se vrátila... měla Majda hotovou titulní stranu!! Vybrala si šablonu, vymyslela si název, napsala o sobě... pak jsem jí tedy pomohla s rubrikami a vložila jsem jí fotku - to ještě neumí, ale to vypiluje ;-) Ptala jsem se, jakou tam chce- jestli portrét, nebo na vozíku. "Dej tam na vozíku a je to!" ;-)
Byla nadšená a pořád kontrolovala, jestli už tam někdo byl na návštěvě. Takže když jsme se večer vrátili z DDM, zabodovala Diny, která blog vyšmejdila ještě dřív, než jsem stačila sepsat tuto zprávu :-)) a ihned to okomentovala. Majdu už jsem k PC klávesnici nepustila- bylo pozdě, ale myslím, že zítra pro to udělá maximum, aby to stihla!

Pro zvídavé a zvědavé přidávám odkaz: http://wlcemajda.blog.cz/

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jsem ráda,že je Míša spouštěč..už spí,ale hned ráno jí to řeknu...Já ponocuji,abych alespoň něco stihla..už mi holky chybíte.

>>-sipka--> řekl(a)...

v dnešním světě kompjůtrů jutru trutru trutrutrů, prima, máme dalšího parťáka; fandím Wlčicím, ať už malým či velkým