Mikeš nad zlato

10.11. 2008 - 56.den 365



Pondělí pro nás bývá velmi rušným dnem, protože děti mají kroužky, Majda rehabilitaci a já němčinu, takže na nudu si stěžovat opravdu nelze. A všechno je "na čas" - to je u nás malinko problém. Než jeden oblouží všechny plošiny a zaopatří vozíčkáře, je připraven akorát tak do sprchy. To je start každé naší výjezdové akce...
V autě jsme si s Majdou povídaly- co holky ve škole (nic moc, nějak se nesešly vhodné typy :-( , a tak než by kamarádily, spíš se dohadují o blbinách ...) a pak mi Majda líčila, jak v nějakém TV pořadu byla anketa. Moderátor se ptal -náctiletých, bez čeho by nemohli žít. Co je pro ně tak cenné, že by to nikomu za nic na světě nedali. A Majda povídá: "Mami, představ si, že skoro všichni řekli, že MOBIL! ... pak hlavně kluci POČÍTAČ a někdo dokonce TELEVIZI!!..." Tak mi zvědavost nedala a ptám se: "A co bys řekla ty?" A Majda bez váhání vypálila: "No Mikeše přece!! To je můj chlupatý král. Mobil, ať si klidně vezmou, ten si můžu koupit novej. Televizi taky. Stejně mi nejde ČT dvojka a počítač... ten by mi táta taky udělal jinej. Ale Mikeše, toho bych nedala. .... a pak ještě některý knížky. Třeba Tajemství proutěného košíku, to je moje zamilovaná..."

Já mám radost!! Jsem ráda, že moje dítě má ty věci srovnané zrovna v tomhle pořadí!! Kéž by mu to vydrželo....

Mikeš je prostě poklad rodiny a nějaká NOKIA xxx s MP3 ho nemůže z 1.místa jentak vyšťouchnout :-))






2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Je skvělá...jako ty.No,musí to po někom mít.Já si myslím,že to máš taky jinak nastavený,než plno jiných lidí,ne? M

Daniela řekl(a)...

To je chytrá holka. Posílám pohlazení pro Mikeše.