Hypochondři

26.11. 2008 - 72.den 365

Fotka dne mluví za vše. Zima se ohlásila klasickým chrchláním a smrkáním, které se ozývá v různých tóninách za všech stran. Mně by od zánětu dutin měly pomoci tyto pilule. Neschopenku jsem si ani nevzala. K čemu taky. Doma stejně člověk musí fungovat, takže zbytečně papír navíc :-(



Teď to vypadá, že jsme rodina hypochondrů a na důkaz toho, jsme si pořídili takovou sbírku receptů ;-)



... nějak se mi tu ty recepty nashromáždily: musela jsem doplnit lékárnu, abych měla v případě krize léky hlavně pro Majdu, pak recepty na vakcíny na očkování proti chřipce ... to si zas lékárna přijde na své...

Tak se mějte líp než my a buďte zrdávi! Snad budu mít zítra blogfoto veselejší :-)

4 komentáře:

Daniela řekl(a)...

Ať jste brzy zdraví.

>>-sipka--> řekl(a)...

Mno, to je prima, tak jít se mnou na oběd, na to čas nemáš, ale kamarádíčkovat se s kdejakým bacilem, na to tě užije. "Ahoj bacile, jak se vede, nezajdeš na kafe?"
Zlehčila jsem to, je mi vás líto, uzdravte se co nejdříve. V pátek mám volno, mohu vypomoci, dej vědět.

Anonymní řekl(a)...

držte se...M

Anonymní řekl(a)...

Téda, to je mi líto - tak ať jste brzy fit holky a vakcína na chřípku je už na cestě k nám, díky tvému info!!!:)

Budu hned klidnější:) Teda vakcína, nějaký kapičky to budou snad.

Diny