Nejsmutnější příspěvek

29.12.2009

"Když umírají rodiče,
ztrácíme svou minulost.
Když umírá dítě,
ztrácíme svou budoucnost..." 
Elliot Luby


Vážení a milí,


dnes v pravé poledne mi zazvonil mobil. Volala Marcela a sdělila mi něco, co mě úplně zmrazilo. 
Plním její přání a dávám na vědomost široké veřejnosti, že Nikolka dnes ráno náhle zemřela.
Zemřela doma, tak jak si přála. 
Zemřela náhle, protože její tělo celých 17let sužovala a ničila ona příšerná a zákeřná choroba SMA... 
Přesto však díky skvělé péči svých rodičů i za tak krátký  život zažila to, co mnohý nestihne ani za  život průměrně dlouhý.


Neumím vyjádřit, jak hluboko mě tato zpráva zasáhla a vyjadřuju tímto celé rodině upřímnou soustrast. 
Je nám to všem  nesmírně líto. 
Posíláme alespoň písničku...


18 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Kristepane, kristepane, kristepane..já vůbec nevím, co na to říct:-(((

Anonymní řekl(a)...

Marcelo ,nevím pro slzy co napsat.Je nám to moc líto.Hodně sil a statečnosti.Upřímnou soustrast.Pavla s rodinou.

Aya řekl(a)...

To se strašné...to jsem vůbec nečekala, ještě ráno jsem ji psala na blog. Je mi to moc líto. Ani to neumím napsat.

LEVA řekl(a)...

:-( Letošní rok je fakt příšerný a toto je snad nejhorší :-( Achjo, je mi to líto :-(

Jitka Neradová řekl(a)...

Je mi to moc,moc líto, strašně moc, a vůbec to nechápu. Když jsem včera koukla na blog, všechno bylo v normě.I já vyjadřuji upřímnou soustrast a nevím,jak to uchopit. To snad není ani možný...

Anonymní řekl(a)...

To snad ani nemůže být pravda. Nechápu to, ještě včera jsem jim psala na blog. Moc nás to mrzí. Je nám to líto, nevím, jak víc dát najevo soustrast. Lenka s Anežkou

Lucka73 řekl(a)...

Někdy se prostě nedá říct nic. Kéž by se daly některé skutečnosti změnit. Kéž by.....

Posílám sílu všem - nejenom rodině Marcely, ale všem, koho se to dotkne.

Moc a moc síly na každý den....

Gabro řekl(a)...

Nikolka... Ještě dnes jsem jí posílala dárečky na farmu, přála si jich mít 100... Koukala jsem k Marcele na blog, jak si čte její oblíbené knížky a říkala si, jak jí to na té fotce sluší. Takové sluníčko...

Jsem ráda, že mohla být do poslední chvíle doma...

Je mi to tak moc líto... Přeji upřímnou soustrast a hodně sil pro celou rodinu!

A jen doufám, že tento rok už si své vyčerpal... :-(((

Anonymní řekl(a)...

Slova vůbec nedokážou utišit takovou boles...
Je mi to moc, moc líto, myslím Marcelo na celou Vaši rodinu i všechny, kterých se to dotýká.
Kira

Lucka řekl(a)...

Upřímnou soustrast...
:(

Miška řekl(a)...

Uffff.
Upřímnou soustrast!

Anonymní řekl(a)...

Markét, nevím, co napsat, je toho letos opravdu už moc... myslím na Marcelu a celou rodinu. Ten citát v úvodu... Přes slzy víc nemůžu...

K. řekl(a)...

Ach boze, nemam slov, uprimnou soustrast.... Pendula

JaninkaD řekl(a)...

To snad ne! Je mi to opravdu moc líto.
Přeji upřímnou soustrast a hodně sil do dalších dnů.

Marci řekl(a)...

Já vím, hodila jsem to na tebe,jako těžké břemeno. Děkuju ,moc jsi mi pomohla. Mluvit mi dělá neuvěřitelně dobře. Sice u toho neustále brečím, ale mluvíme,jsme spolu. Michalka je hrozně statečná,byla s Niky do konce,Slávkovi pomáhala.Jen Kryštůfek to nechápe a hyperaktivně tu pobíhal. Snad to zvládneme...

JAniNa řekl(a)...

Jen těžko hledám slov.. Snad jen upřímnou soustrast a držte se!
A tam nahoru posílám pozdrav.

Rea řekl(a)...

dop......... .............. ja nemam slov, promin Market.......do hajzlu s touhle nemoci!!!!!!!!!!!!

Anonymní řekl(a)...

Ty už si nech takových zpráv. Brýle, telefon a stejně to samé. Nechápu. Nevěřím. Najednou se mě zmocnil takový strach. A navíc zjištění, že Stáník tohle snad nemůže ani slyšet. Jsem poučena. Nemyslela jsem, že tohle nemám říkat moc nahlas. Vím, že nejsem vůbec silná. J.