Lanový park Stříbrný rybník

3.7.2013

 Na úvod tohoto příspěvku jen chci poznamenat, že miluju svoje kamarády a přátele. Dá se říct, že jsem na nich závislá. Vždycky se těším na pokec, na setkání, miluju společné akce, protože čím víc lidí, tím větší pravděpodobnost, že budou "zážitky" :-)

Zcela nečekána se objevila kamarádka Martina, kterou jsem vlastně získala díky blogu :-) Bydlí kousek od Bělče a měla spásný nápad, že její a "moje" děti vyvezeme na výlet do lanového parku. Martina je (narozdíl ode mne) nadšenou všestrannou  sportovkyní. Já osobně s dětmi mohu řádit i zábavu vymýšlet, ale radši jsem nohama na zemi :-) Lanový park ale zabodoval, děti byly v cukuletu nastoupené, moje Martinka si ještě stačila v mojí posteli na chvíli odložit láhev s pitím, takže peřina hbitě vsákla dvě deci šťávy... achjo- jak říkám, čím víc lidí.. ;-)

Martina -domorodec- se chopila role průvodkyně a zaujala přední místo v naší 6členné cyklovýpravě, což bylo skvělé a uklidňující, protože já jsem schopná ztratit sebe i výpravu (i bez bludného kamene v kapse :-))

Po cca 5km jízdy se na břehu Stříbrného rybníka objevil úžasný lanový park. 
V příjemném prostředí mezi kmeny borovic nabízí  tři druhy tras - podle velikosti- na své si přijdou malí i dospělí lanolezci.

Perfektní byla obsluha- ochotní instruktoři byli opravdu k dispozici, děti nebyly na trasu vpuštěny, dokud nepředvedly instruktorce, jak dovedou manipulovat s karabinami a nezopakovaly, jak mají dbát na svou bezpečnost.

 Nechválím tím jen prostředí, které podle mého vkusu nemá chybu! Když zrovna nelezete, můžete hrát nejrůznější hry, střílet z kdečeho na terč, lézt po stěně...

 
... provozovat "kohoutí zápas", skákat na trampolíně- ten den zrovna nebylo vedro na koupání, ale dalo by se to krásně spojit. 

2 komentáře:

Ilona Ř. řekl(a)...

Jé Běleč,
to není až tak daleko od nás !
Ani jsem netušila, že je tam takových možností k aktivitám a výletům.
Příště se zastavte!
Krásné výletování !

Lucka řekl(a)...

jak jen zahlédnu ty výšky, tak je mi mdlo.. :D