Kávová turistika

30.7.2013

Při hledání úplně něčeho jiného mi na internetu uvízla na monitoru mapa pražských kaváren, kde se servíruje údajně kvalitní a výborná až nejlepší káva. Pro kavárny mám slabost, mapu jsem hned uložila do paměti svojí i počítačové s úmyslem šířit ji dále. :-)

Našla jsem ji na tomto kávovém blogu:  http://blog.storyous.com/kava-a-kavarny/ a hodlám se státi aktivním kávovým turistou :-), protože odborníci tvrdí, že... "Káva obsahuje antioxidanty, které chrání buňky lidského těla proti volným radikálům, tím brání předčasnému stárnutí buněk a posilují odolnost nervového a imunitního systému. "Je prokázáno, že káva má významně větší celkové antioxidační účinky než kakao a zelený čaj, přičemž až 70 procent antioxidantů, které denně přijmeme, pochází právě z kávy," dodal Pavel Kohout, odborník na zdravou výživu z Thomayerovy nemocnice v Praze." Zdroj: http://www.lidovky.cz/piti-kavy-zdravym-lidem-neskodi-naopak-ma-pozitivni-ucinky-p4k-/dobra-chut.aspx?c=A100422_200608_dobra-chut_glu

Tak pokud by se někdo chtěl přidat.... ;-)

Tuto kávovou mapu lze poslat jako e-pohlednici- odkaz ke stažení zde

 

6 komentářů:

Aranel na cestě.... řekl(a)...

A já si je tuhle pracně vypisovala do notýsku ....ještě Dům kávy Jirečkova 9 P 7 ?

wlcice řekl(a)...

Jojo, nejsou tam všechny-bude další díl :-)

A tobě na Florenci otevřeli EMU: http://blog.storyous.com/kava-a-kavarny/kavarny/ema-espresso-bar/

ivy řekl(a)...

Taková turistika by se mi taky moooc líbila ! Ani bych k tomu nepotřebovala nordic walkingové hole :-))

Ivana řekl(a)...

Tak jsem si stránku též uložila :-) O Emě jsem četla u pana Cuketky a určitě tam zajdu. Akorát mě mrzí, že ta kočičí kavárna není u nás.

Liška Ryška řekl(a)...

Kávu piju zejména v práci a jsem proto děsně zdravá.
A co pivo? Doufám, že skýtá neméně blahodárných antioxidantů a navíc vitamínů a ještě tekutin pro optimální pitný režim. Pro můj ano.

Lukáš řekl(a)...

Doporučuju CAFÉ na Roháčově ulici, zast. 133/207 Černínova.