Sváteční sobota

 13.7.2013

Díky všem, kteří si vzpomněli, že jsem nositelkou starého jména, kterému kalendář určil datum oslav na 13.červencový den, a dali svou přízeň najevo více či méně originálními způsoby. ;-)

Libuju si v nezvyklých překvapeních- takže zabodoval brusinkový sýr, ztracené vejce, dort od Hájka a taky lesní jahody a řecké olivy ...


Martinka dnes odjela s babičkou a s dědou na týden do přírody. Hurá! :-) Máme volný byt!!  Operativně jsme vyhlásili zábavný večer. Sešla se příjemná společnost. Ráda spřáteluju své přátele :-) Proběhl gril, pilo se výborné víno, a pak se hrál skvělý a nepřekonatelný DIXIT! Končilo se hodinu po půlnoci a mně bylo líto jít spát...

Stárnu. Šílím z představy promarněného dne. Miluju přátelská posezení - i za cenu toho, že pak do moci doháním pracovní resty. Zjistila jsem, že stejně nejlepší výkon podávám na poslední chvíli. Jsem ztělesnění "Jen ho nechte, ať se bojí" v dámském provedení. 100x jsem zkušela polepšit sama sebe, ale kdepak... neumím to jinak. Ono mi to vlastně šetří čas :-) zatímco někdo si vyhraje a jednu věc několikrát předělává, aby ji vylepšil, já to vymrsknu na poslední chvíli a vím, že to musí projít :-) Na opravy není čas :-)

Na neděli jsme domluvili kino.


 

3 komentáře:

Helena Šilhánková řekl(a)...

Tak to jsem na tom stejně. Akorát mám teď na léto překlad, odevzdávám na konci srpna a nějak se, vůbec nechápu proč,bojím, že to 29.8. nevymrsknu :). Ale tak... zatím je přece móóóře času, že. A DIXIT je výborný, baví mě, jak je pokaždý jiný, když ho hrajete s jinou skupinou lidí.

Gabro řekl(a)...

Neznám DIXIT, ale souhlasím, že zábava musí být... Krásné léto :-)

Lucka řekl(a)...

Mám to stejně..

jsem tak moc ráda, za každou takovou milou návštěvu, bonus, když se člověk zasměje, která nám okoření běh života :)