Žahourománie

22.7.2013

Sezóna dozrávání bobulí všeho druhu je v plném proudu. Hospodyňky se předhánějí  s recepty a návody na to, jak co nejatraktivněji zpracovat vše, co se momentálně nabízí.
Nezavařuju, nekompotuju, nemarmeláduju...  Nebaví mě to, nemám na to čas a zastávám názor, že Hamé to umí stejně nejlíp :-) 

Pár borůvek jsme si z lesa přivezli, a tak se u nás doma servírovaly lívanečky se žahourem.
Sladká jídla si běžně na jídelníčku nevybírám, ale tohle je opravdu chuťovka!

Recept ZDE:


... a při brouzdání na internetu jsem objevila, že žahour je dokonce i slovní hra! :-) ...a taky můj spolužák Jirka z gymplu ;-) Ten má ale tu výsadu, že si Ž píše velké.


A tady je jedna sklizená megaborůvka z naší zahrádky ;-) (vlastníme dva keře :-))



5 komentářů:

Roryska řekl(a)...

Tak tedy váš žahour vypadá skvěle :-). A kdybys měla zájem poznat na vlastní kůži toho druhého Žahoura, tak hlásím, že jsem majitelem této hry ;-)... Můžu někdy přinést i s C&M hrou ;-)) a dáme místo Dixitu, co Ty na to? ;-)

wlcice řekl(a)...

já na to, že JO :-)

Roryska řekl(a)...

Beru Tě za slovo...
Sbalím Cyrila & Metůdka, Žahoura a někdy dorazím ;-). Myslím, že největší radost bude mít MT :-)

eL Familia řekl(a)...

Hm, žahour vypadá luxusně. Dobrou chuť. Já mám ale pocit, že boruvky moc nerostou. Škoda.

wlcice řekl(a)...

Letos je to bída, dostaly na frak tím počasím. člověk se pěkně naběhá...po hodině sběru, sotva půl litru... ale stálo to zato! ;-)