Sandály MADE BY MAŤA


21.5. 2009 - 247.den z 365


Za jednu z nepříjemných povinností považuju kupovat dítěti boty. Musíte mít totiž obouvaný objekt s sebou :-(

Martinka má ve svém věku 4,5let velikost chodidla, která odpovídá školákům. Potřebuje tedy boty dlouhé, ale abnormálně štíhlé. Pásky se suchými zipy obvykle nefungují, protože objem, který požaduje Martinčina noha, už není suchým zipem pokrytý...

Dneska jsme na plavání vyrazily o hodinu dříve, abychom mohly oběhnout ještě obchody s obuví v TESCU. Nabídka docela žalostná, ceny závratné. No a já k těm všem atypickým požadavkům ještě přidávám ten, že bota má být kožená- celokožená. Po vyzkoušení asi šesti párů jsem se smířila se skutečností, že dnešek nebude nákupem sandálů poznamenán :-((

Martinka ten problém vnímala taky jako dost závažný, což se promítlo do její pozdější tvorby.
Odpoledne si v dětském pokoji kreslila. Ona maluje pořád. Viděla jsem, že si zula bačkorky a začala obreslovat podrážky na čtvrtku- levou, pak pravou... Radši jsem to nekomentovala. Nechala jsem ji volně tvořit. Netušila jsem ovšem, že se Maťa vrhla na výrobu sandálů! :-)

Zklamal nás i Baťa, napraví to Maťa!

Prostě si vyrobila boty z papíru...

Na požádání je i nazula- ale tohle je pouze pro "fotografa"- před spaním v pyžamu.

Premiéra se konala hned odpoledne, to měla i ponožky, a protože jí boty při chůzi padaly, neváhala a natřela chodidla lepidlem :-))

Detail: dokreslila modelu prsty- jakože jsou letní! :-)



Jsem ráda, že ji žádná situace nezaskočí - poradí si, nesmutní... vyvine maximální úsilí, aby svoje potřeby uspokojila.

8 komentářů:

Gabro řekl(a)...

Nech bejt! Třeba se tím jednou bude živit a tohle bude foto ceny zlata! :-D

To je šikula!

Anonymní řekl(a)...

Slogan Baťa ,Maťa dost dobrý.Pavla

Daniela řekl(a)...

To je dobrý. Martinka je děvče do nepohody. Šikula!

Jill řekl(a)...

:) pěkně si poradila

Katka s Nancy řekl(a)...

No vidis, jak je Martinka sikovna!!!

U nas je to naopak, ... Neny ma ve 4 letech botu c. 23 a to je des na ni sehnat boty. Vse je totiz jeste takove miminkovske. Takze boty ji od malicka kupuji vetsinou v italskych butickach a za ceny, ktere bych ja za moje boty ani nedala ;-(

Anonymní řekl(a)...

Já bych šla do lesa a hledala lískovej keř.Tam bejvají i botičky ty naše "DROBĚNKO".Ale co ,supermodelky mají taky takový veliký h... a jakou udělaly díru do světa. Marci

wlcice řekl(a)...

Hehe,pro nás by musely být lísk.oříšky velikosti kokosu, abychom našli vše v odpovídajících velikostech :-))

Unknown řekl(a)...

Zdravím, jsou ševci, kteří Vám rádi boty udělají na míru. www.koutny-cz.eu