Mám tě ráda jako... ;-)


6.5. 2009 - 232.den z 365

Diagnóza blogger se pozná tak, že sotva ráno takto postižený vstane, už kouká a vymýšlí, co kde vyfotí a sepíše do blogu ;-) Je to jasný, jsem nemocná... :-)
No, od rána jsem měla opět rušný den. Majda je sice doma- mají ve škole 2dny volno, aby si prodloužili odpočinek, ale musíme dohánět zameškané hodiny, což zabere docela dost času. Lítala jsem tedy mezi prací, kuchyní a učivem 6.ročníku ZŠ. A večer, když jsem ukládala Martinku, jsem zjistila, že vlastně nemám nic do blogu!! Naprosté zděšení ;-)

Zachránila mě Martinka. Přečetla jsem jí pohádku, ona se ujistila, co bude zítra za den a co bude dělat a chtěla pomazlit.
Pověsila se mi na krk a ptala se. "Mami, kolik váží tatínek?"
Netušila jsem sice, kam tímto dotazem míří, ale náhodou tohle vím docela přesně, protože ho vážili minulý týden v nemocnici společně s Majdou, a tak jsem jí popravdě odpověděla: "Váží 75 kilo"
A ona povídá: "Tak tolik moc tě má ráda. Sedmdesát pět. Mám tě ráda sedmdesát pět- a to je nejvíc..."

... tak mě dostala, treperenda jedna. Jakýpak "sůl nad zlato" - 75 je jasně nejvíc! :-))


8 komentářů:

Daniela řekl(a)...

To je dobrý. Jo, jo, 75 jen nejvíc ;-).

Náš tatínek se taky vážil s Adélkou, už doma a na pětiletý prohlídce jsme to jenom nahlásili.

Katka s Nancy řekl(a)...

No,... to je krasne prirovnani. Ty deti jsou proste bajecny.
A krasny strapaty tulipanek!

Anonymní řekl(a)...

Dětské myšlení nemá chybu.75 je nejvíc a to je hlavní.Pavla

Jaffi řekl(a)...

To je líbezný! :o)

Kolipak asi váží náš tatínek? :o)))

wlcice řekl(a)...

Čím těžší tatínek, tím větší láska :-))

Gabro řekl(a)...

Náš tatínek váží víc, to je lásky u nás doma :-D. Krásný!

Jo a díky za diagnozu - také jsem nemocná :-DDD:

Markéta a Luki řekl(a)...

Nádherné přirovnání :-)

Anonymní řekl(a)...

my máme tatínka 81kg,tak to jde...,máme taky nejvíc,hlavně máme tatínka,to je nejvíc Marcela