Oslava Dne matek v MŠ

12.5.2009 - 238.den z 365

na úterní odpoledne mě Martinka pozvala do školky na oslavu Dne matek. Moc se těšila. Paní učitelky připravily s dětmi tvůrčí hodinku pro maminky a taky malé pohoštění.

Nejprve jsme s Martinkou vyráběly otisk ručky.

Potom chtěla z papíru vytrhávat pampelišku. Lepidlo jsme měly obě úplně všude ;-)

Nakonec děti zazpívaly pár písniček- tu jednu si nemohu nechat pro sebe, to se zas nějaký modernista vyřádil :-))

Maminka mi vždycky říká,
že mě strčí do pytlíka,
nestrčí, nestrčí,
já mám oči kočičí


Nakonec dětičky předaly svým maminkám dárečky, které vyráběly. Dostala jsem originál přívěšek na krk a přáníčko a k tomu velkou pusu ;-)

Tady jsou naše společné výrobky.



5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

zcela originální písnička,asi si pořídím na ty děti pořádný pytel..marcela

Anonymní řekl(a)...

Krásný výrobky ,jste holky šikovný.Písnička nemá chybu.Pavla

Katka s Nancy řekl(a)...

Martinka je sikulka.
A pisnicka je opravdu moderni ;-)))

Gabro řekl(a)...

Martinka je šikulka. Asi se budu inspirovat tou její krásnou pampeliškou a zkusíme ji zítra vyrobit v MUMové školičce. Jestli teta Hanka nebude mít jiné vyráběníčko :-).

A moc se mi líbí ta fotka, kde děti zpívají...

Anonymní řekl(a)...

I u nás se konalo něco podobnýho, je to vždycky dojemný, když se ti malí tvorečkové snaží, aby nám udělali radost...