Suvenýry :-)


7.5. 2009 - 233.den z 365


Miluju cestování, ale poslední dobou se mi daří poznávat ledatak pražské nemocnice :-(
Včera tu byla na skok Majdina asistentka Maruška, Užívá si VŠ studentského života naplno a vyrazila s kamarádkou do Paříže. Přivezla Majdě suvenýr, který nemůžu nechat utajený- Eifflelka ve tvaru krávy- nebo snad naopak? :-)
Není to úžasná "KRAVINA" ? :-))

A shodou okolností jsem nedávno ještě obdržela jednu lamu z Peru.



Hm, tak to já můžu rozdávat leda plastové injekce, emitky a nezapomenutelné zážitky ;-)

---------------------------------

O víkendu bude blog mimo provoz!
Jedu sbírat zážitky do terénu jižní Moravy. Čeká mě akce, z níž mám smíšené pocity, ale zkusit se má všechno, tak do toho jdu...
Určitě se těším na to, že z oka do oka uvidím některé -dosud jen virtuální- přítelkyně. A doufám, že najdeme i jiného společného jmenovatele než starost o naše blběnemocné děti ...


4 komentáře:

Daniela řekl(a)...

Akci si moc užijte, pozdravuj Marcelu ;-) .

Jo, a co je emitka? Plastové stříkačky znám.

wlcice řekl(a)...

chichi- emitka= blicí miska- taková ta bílá tvaru ledviny :-)

Katka s Nancy řekl(a)...

Uzijte si srazik a uz se tesim na povidani a fotecky.

A jeste k tem dareckum,..nase Neny zrovna plastovou strikacku dostala k jejim 4. narozeninam od pani dr. na pohotoosti. Na jeji narozeniny mela 40-tky horecky, tak jsme sli na pohotovost a dostala "plastovy darek",... a jakou mela radost, sla s ni i spat ;-)))

Anonymní řekl(a)...

já ti dám smíšené pocity...ty prudilko...hádej???kdo to je???