Loučení


28.5. 2009 - 254.den z 365

Tento týden byl ve znamení loučení se žáčky. Výuka pro letošní školní rok skončena. Učebnice probrána. Někteří ocenili moji celoroční snahu je (někdy proti jejich vůli ;-) ) vzdělávat doneseným pugetem- a to mě vždycky moc potěší.
Sešlo se mi několik kytic. Každá jiná. Všechny krásné. Miluju kytky a docela se mi i daří je pěstovat (asi zbloudilé geny od dědy zahradníka ze zámecké zahrady :-) )
Odpoledne se strhla průtrž mračen, a tak jsem domů došla spíš jako vodnice a kytky byly pořádně "zalité".
Než jsem nahledala vhodné vázy, položila jsem tu hromadu v obýváku na zem. První, kdo si šel přivonět, byl samozřejmě pan Chlupatý :-)


Dnešní hodiny byly hrací a opakovací, protože byly poslední a dětem se zdály krátké :-)
Tak se na ně budu těšit zase po prázdninách.
Z knihovny už jsem si natahala spoustu "chytrých a odborných" knih, tak se budu snažit nastudovat, jak by se co dalo učit ještě lépe a radostněji... :-)


3 komentáře:

Gabro řekl(a)...

Krásné kytičky! Určitě udělaly velkou radost. Na tobě je vidět, že tě určitě baví to, co děláš, tak věřím, že to pak baví i tvé žáčky! :-)

Anonymní řekl(a)...

Katka vždycky potěší.Pavla

Anonymní řekl(a)...

Je dobře,že se snažíš,aby je to bavilo.Není nic horšího než otrávená,ublížená nebo přetažená učit.,která svým chováním,mluvením se zapíše do duše dětí na celý život.Pár jsem takových potkala...Marcela
učitelka...taky diagnoza:)