Zas po doktorech :-(

15.5. 2009 - 241.den z 365

Dnešní blogden bude radši bez textu.

Vyfotila jsem podzemní chodbu na Bulovce, kterou jsem se z ORL pohodlně a suchou nohou dostala na SONO a RTG vyšetření. Lidi o ní asi nevědí, jak je vidět, byla jsem v celém podzemí úplně sama. Jen já, nejrůznější potrubí a světlo na konci tunelu ;-)

Zaujal mě taky nápis na dveřích ordinace.



Takže kdo si přečte pozorně, je mu doufám jasné, že si nemá nač stěžovat! Chce to svačinu s sebou :-)


5 komentářů:

Gabro řekl(a)...

Jejej, kdopak marodí tentokrát? Koukám, že není špatné znát tajné chodbičky. Jen bych se tam asi trošku bála :-).

A cedulka na dveřích mě docela pobavila...

Anonymní řekl(a)...

Kdo marodí snad ne Majda?Nemocný ať se brzy uzdraví.Pavla

Katka s Nancy řekl(a)...

Snad zadna vazna nemoc...

A cedulka na dverich je opravdu pravdiva. Taky to miluju, kdyz mam nekde u dr. termin a na radu se dostanu o 3 hodiny pozdeji. A uplne nejlepsi to bylo v tehu. Cekat 4 hodiny a pak mi delal 40 min UTZ a to uz jsem myslela, ze zacnu rodit, jake jsem mela bolesti od sezeni :-)

wlcice řekl(a)...

Pochroumaný krk je můj :-(

Anonymní řekl(a)...

Kam si zase skákala.Jsi moc akční,seď doma a odpočívej.M