Plamínek

17.5. 2009 - 243.den z 365


Plamínek neboli Clematis mi dneska učaroval na vycházce s dětmi. V mnoha zahradách krášlil jindy nevlídná zákoutí, kterým dodával svými překrásnými barevnými květy romantického nádechu, pnul se po pergolách, plotech a různých jiných podpěrách.



Po návratu z vycházky si děti vyžádaly Pepu na gril, Vlk začal roztápět a já zatím zasadila konečně kytky do truhlíků. Ty jsem ještě nestihla vyfotit ;-)

... a jinak jsem nedělní večer strávila ve společnosti funící žehličky a haldy pomačkaných hadrů... to je život :-(


5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Já mám zase kostičkovanou televizi...,buď ráda ZA ŽEHLIČKU. mARCELA

Anonymní řekl(a)...

Co žehlíš,když vám savo žere prádlo ?Pavla

Anonymní řekl(a)...

Ty ostudo, nechceš říct, že teprve sázíš ty nebohé kytičky, které už týden čekají na to své místo_

wlcice řekl(a)...

Ostuda říká, že to jsou I TY kytičky...
měly adaptační týden, no co co? ;-)
Přežily všechny, neboj, nafotím!

Anonymní řekl(a)...

dobrá výmluva, adaptační týden ,to si musím zapamatovat.Pavla