Hledám zdatného průvodce

3.11.2009 

 ...joo, potřebuju někoho, kdo mi řekne, jak na ně!! Na doktory.
 Aby  byl můj obraz  otravné matky dítěte s trvalými zdravotními problémy  úplný, musím se pochlubit úplně čerstvou příhodou.

Dnes po obědě  jsem volala na neurologickou kliniku-objednat se k doc. Havlové, jak jsem se s ní v září na semináři dohodla, že Majdu přebere do péče, provede všelijaká vyšetření a předepíše pomůcky, co jsou potřeba - tedy lehátko do vany a ev. nějaké vozítko na doma, protože to stávající už nestačí na Majdiny dlouhé nohy :-(

Představím se, udám diagnózu dítěte a říkám, že bych chtěla objednat na vyšetření.
A sestra mi povídá: "No vás jsme tu čekali dvacátého!!."
Já: "Cože? To bude asi nějaká shoda jmen??"
Identifikovala mne podel čísla mobilu. "Žádná shoda. Vy jste nepřišla!" odsekla káravě.
"Prosímvás, jak jsem mohla přijít, když jsem nebyla objednána??"
Sestra: "No, jak to? Já vám volala?"
"No, to je možné, ale se mnou jste rozhodně nemluvila. Všechno si píšu a když je dcera nemocná, vždy se omluvím" snažím se dovysvětlit záhadu.
"No, tak jste to asi nebrala nebo co. Tak jste mi měla zavolat zpátky, ne?"
Odpovídám podle pravdy, že když jsem v práci nebo za volantem, telefon neberu a volá mi tolik nutičů všeho možného, že na neznámá čísla fakt zpátky nevolám.
"No, tak to nebylo neznámé číslo, to jsme byla já..." odpovídá dotčeně sestra.
:-))
Taky šlo možná poslat SMS, nebo mail, nebo zavolat jindy... a já to ZASE zkazila ;-)) je to se mnou možný??
Na vyšetření jdeme 24.11.  Mám zapsáno v kalendáři, ale možná tam radši brnknu předem :-))

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ty opravdu nevíš co chceš. Tam kde Vás chtějí tam nejdeš a kde Tě nechtějí se furt vnucuješ. Lenka

wlcice řekl(a)...

...no,to jsem celá já :-))

Miška řekl(a)...

To snad neni možný :-(.Ufff.

Pisarka řekl(a)...

To je v pr... Oba dva dny, co tu popisuješ. Bohužel máme s doktory stejné zkušenosti. Odborníci jsou teda ohromní (alespoň si to myslí), ale chování otřesné. Etiku a "normální" jednání je zřejmě nikdo neučí.

Anonymní řekl(a)...

Nepolepšitelná ,ty ,ty, ty....Pavla

Marci řekl(a)...

Zdatní průvodci došli,zdatnějšího než jsi ty sama bys těžko pohledala. Co si sama navaříš,to si sníš...,když už jsme u těch přísloví. Ale každopádně je to čtení neveselé, bohužel ne neznámé.
Max mohu doporučit trochu alkoholu na obroušen smyslů..

Gabro řekl(a)...

Moje story s veterinářem je hadr proti vaší s doktorkou na Bulovce a sestrou, která tě rovnou sprdne...

Je vidět, že mladá pani doktorka si asi moc nevěří, když vás tak zdárně "odhání"... Asi tam má fakt už lístek s vašim tel. číslem, jménem a nápisem: TU NEBRAT! Jak k tomu ale Majda přijde!!! Sakra!!! Mě to prudí, fakt!

Tak alespoň Majdu pozdravuj a když se bude nudit, může mi něco hezkého nakreslit :-).

Katerina řekl(a)...

No to se mi otevira kudla v kapse, kdyz tohle ctu. To je sila!!! Vzdycky tvrdim, ze zdaleka nejvetsim problemem ceskeho zdravotnictvi je katastrofalni uroven KOMUNIKACE S PACIENTEM. To se u nas proste nevede, to se u nas neuci, to u nas nikoho nezajima. Hlavne ze mame vsechny ty drahe pristroje, ale pacient je pro mnohe "nadlidi" v bilem plasti stale obtizny hmyz. Mam chut neco sprosteho rict, ale neudelam to. Nechcete nam sdelit jmeno te uzasne MUDr.? Anebo aspon napsat "recenzi" na www.znamylekar.cz.

Katerina řekl(a)...

...tento komentar patril spis k predchozimu prispevku, ale to je jedno...

Andrea řekl(a)...

No á bulovku nemiluju..mám z ní téměř tragickou zkušenost..ale skutečně to bude o lidech..jako všude..jenže v tomhle povolání to je dvykrýt důlržitý....už jsem někde četla, že české medicíně nechybí odbornost, ale etika..něco na tom bude..vidˇ?

wlcice řekl(a)...

Katerino, AndyPan a vsichni komentujici.
mate uplnou pravdu.
Komunikace s pacientem, ta je zde na urovni o mnoho nizsi nez je vybaveni ordinaci. Bud je tech neetickych doktoru tolik, nebo je pritahuju magickou silou... oboji je tedy v realu dost smutne ;-)
Fakt nevim, jsem v nevyhodne pozici. Ja je proste potrebuju... bohuzel :-((
Jestli jsem nekdy sahla vedle, pak to bylo pri vyberu sveho povolani... to uz asi nenapravim.