Nejsem ve své vlčí kůži

8.11.2009

Včera odpoledne jsem nemohla vydržet sama se sebou ;-)
Zdálo se mi, že Majda už nekašle- a to není normální. Takhle rychle dochrchlat... Pak jsem mazala MaŤu a zdálo se mi, že je málo osypaná, zato kašle a bolí ji ucho. A že mám prostě dost... Vlk řekl, že bych se měla někam vzdálit.

Po obědě jsem tedy vyrazila do Prahy- zmapovat terén před vánočními nákupy. Babička- znalkyně všech obchodních center, slev a výhod pro nakupující :-) - mi doporučila NC Chodov. Ač jsem Pražák, vyjela jsem do těchto nákupních prostor poprvé ;-)
/já fakt nemám čas!!!/
Už v metru mě otravovaly  svou přítomností davy lidí. Na stanici Chodov se vagony vyprázdnily a všichni pokračovali stejnou cestou.... nakupovat. Bylo tam úplně narváno- NC totiž slavilo narozeniny, a tak obchody nabízely slevy a krámy praskaly ve švech a v  Intimissimi  podprsenky za 250- kupovali i chlapi :-) Nesnáším tyhle davové scény, utratila jsem tisícovku  v knihkupectví a jela jinam.
Žádné velké nákupy jsem neuskutečnila, nebyla jsem schopná. Nakonec jsem se utábořila v jídelním koutku u stolečku na kafe- vytáhla zakoupenou knihu  a přikusovala nějakého  amerického čokomuffina a snažila se o relax.

Maťa se ráno vzbudila rozladěná, takže jsme ji s Vlkem střídavě napomínali, až ji to rozplakalo a hudrovala: "Já myslela, že dneska na mě budete hodný, ale vy jste stejný jako včera..."
Odpověděli jsme jí tedy ve stejném duchu, zda-li by aslepoň dnes nemohla zkusit být hodná ... ;-)

Pak si hrála s MIkešem. Mikeš nejprve na krabici s knihami seděl a měl ji jako rozhlednu. Potom jsem z ní ale potřebovala některé knihy vyndat a to ho rozzuřilo. Začal chlopně z kartonu okusovat. Na napomenutí reagoval tím, že si schoval hlavu a domníval se, že už není vidět- a  tím že je  problém vyřešen  :-)



Dneska šel do terénu relaxovat tatínek, a tak jsme  až do noci samy.
Martinka si odpoledne  hrála s kuchyňkou a dívala se na pohádku, zatímco my s Majdou jsme musely dát do pořádku školní resty. Zítra se chystá do školy, rozvrh mají pěkně nahuštěný. Když máme tu nucenou "domácí školu" ;-), snažím se jí to vždycky nějak zpestřit, protože zeměpis a dějepis taky neumím jentak od boku :-)
Zeměpis teď Majda moc ráda nemá, berou Evropu a ona to spíš vnímá jako výčet států a měst. Mně se podařilo najít bezva stránky na státy EU. Majdu to docela nadchlo a dobrovolně si dělala všechny nabízené testy.  Taky jsem neodolala- mají to  totiž opravdu moc pěkně udělané :-)
A vy to můžete zkusit kliknutím na:   EU kvíz




Nejhorší je, že sloužím jako písař (Majda nemůže psát dlouhé texty-bolí ji ruka), takže mi třeba diktuje čtenářský deník... je to prima při jejím čtenářském apetitu :-))
Tak snad zítra nezaspíme... po tak dlouhé době ;-)

11 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Já do toho radši nejdu, byla bych v depresi, jak nic nevím:-)

Anonymní řekl(a)...

Díky za kvíz ,zjistila jsem ,že jsem blbá.Pavla

thora řekl(a)...

LOL at the cat. Off to do the EU test right now.

thora řekl(a)...

76 %. Thanks for the website, I love geography.

Anonymní řekl(a)...

Tak ten jednoduchý kvíz jsem zmákla na 86 procent, ale ten složitý to byla katastrofa. Ale puzzle mapy Evropy mi dalo zabrat snad nejvíc.Lenka

wlcice řekl(a)...

Tak to máš stejně jako Majda- nejdou mi sem dát obrázky, jinak to mám náhodou vyfocený-i pochvalný citát utržila a měla z toho děsnou radost ;-)

Anonymní řekl(a)...

vypadá to výborně,až dám zítra Tofí spát po o jdu do toho...běda ti,jak zjistím, že nic nevím...Marcela

Miška řekl(a)...

Máťa je prostě Máťa :-) .Výsledkem kvízu se rači chlubit nebudu :-(.Ale puzle jsem zmákla a i docela rychle.
Díky.

Jitka Neradová řekl(a)...

Davy lidí v nákupním centru by mě zabily, vyhýbám se jako čert kříži. Připomíná mi to nedávnou situaci ve škole. Zadané téma slohové práce znělo: Můj pobyt v přírodě. Děvče z kvarty- tedy deváté třídy -zcela bezostyšně popsalo své sobotní odpoledne v Tescu. Jo, každý to má hozený jinak. A test EU byl dobrý, vůbec mi nešly ty vlajky. Co historický, nemáš?

Pisarka řekl(a)...

Kdyby bylo nejhůř, jedna vlčí kůže visí u nás na chalupě, klidně přenechám. A kvíz raději ani nezkouším, zemák byl a je můj nepřítel, to si ověřovat nemusím :-(

Venda řekl(a)...

Kvíz super, až budu potřebovat pro kluky, vím kde hledat... Mě samotnou to velmi pobavilo a není na škodu na mateřské občas provětrat hlavu...