P!NKové ohlasy

20.11.2009



Tuto fotografii mi laskavě zapůjčil ke zveřejnění pak Wlk,
kterému tímto děkuji za oživení mého grafického projevu ;-)

Majda včera přijela moc spokojená. jedinou nepříjemností bylo, že vlastní koncert začal o 90minut později (předkapela, úprava podia a hodinová pauza???). To se ale bohužel předem nikde (v ofic. zdrojích) zjistit nedalo :-(
Jde nám vždy o to, jak naprogramovat WC...že... :-(   No, zvládli to s tatínkem na výbornou, Wlk byl také spokojen, že show byla vskutku světová. /I kritici ji dnes v denním tisku hodnotili velmi pozitivně!/

Ráno se vstávalo do práce a do školy, tak jak bylo domluveno. Hold hvězda takového P!NKformátu nekoncertuje jen v sobotu odpoledne... ;-)

Když jsem pro Majdu přišla po vyučování do jídelny, euforie z dobrého skutku mě rychle přešla. Paní asistentka z naší akce vůbec nadšená nebyla :-(
Mrzí mne, že Majda si vyslechla to, co ani nemusela, ale asi nemá cenu se tím dále zabývat.
My jsme rádi, že jsme jí mohli dopřát to, po čem toužila a že zrovna nebyla nemocná, když se lístky nakupovaly půl roku předem a taky skromně  předpokládám, že P!NK nebude Prahu navštěvovat každoročně ;-) Majda přišla nadšená.
Soudy starostlivého okolí, jestli to pro ni bylo, či nebylo... jsou myslím zbytečné.

Odpoledne po příchodu ze školy  Majda spát nešla, jak všichni povolaní předpovídali. Zbytek dne strávila s Martinkou- psaly ježíškovi, koukaly na TV a pak jí Majda předčítala knížku. Večer si sama četla do 21.30. Tak snad jsme jí tím kulturním zážitkem příliš neublížili...
Některé reakce okolí mě hold občas zaskočí... a je mojí chybou, že dovolím, aby se tím moje mysl zabývala.
Obdivuju všechny ty, kteří vědí, co by se mělo a co ne. ... já mám pocit, že stále nevím dost a že se pořád mám co učit. Asi budu muset změnit životní filozofii.

14 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Moc nechápu..co se jim nezdálo????

Miška řekl(a)...

Wlčice,mrzí mě ,že nepochopili co to pro Majdu znamenalo :-(.
Na druhou stranu jsem ráda,že si to Majda užila a byla nadšená.A myslím,že to děláte dobře.Nezáleží na tom co si myslí okolí.

Jitka Neradová řekl(a)...

Wlčí oživení grafického projevu je vskutku pěkné, šikovný Wlk.
A pak také nechápu, kde udělali soudruzi z NDD chybu aneb co vadilo bdělým pedagogům? Že by to snad bylo málo poučné? Nebo že dítě má být v osm v posteli? Nerozumím:-) Ale na druhou stranu, Majda si to užila, to je hlavní, ne.

wlcice řekl(a)...

Jo, je to o nezodpovědnosti rodičů :-((

Anonymní řekl(a)...

Asi jsem divný pedagog, ale ty doby, kdy stála pověřená osoba u vstupů na podobné akce (a zamezovala vstupu) už snad pominuly, ne? Vážně jim asi spoustu věcí nedochází, ne? No nic. Hlavně, že si to Majda užila, ne?
Hanka

Anonymní řekl(a)...

Ty si z toho tak něco děláš...ha,ha. Kde jsou ti chytří, když Majda marodí???At si každý vychovává hlavně své dítě a nekrafe do toho druhým..Marcela

thora řekl(a)...

Oh no! Don't you let those clever people drag you down. I will never understand why some people simply cannot be HAPPY with other people. Noooooo, they have to be envious and start nagging around. Hopeless cases they are. - I'm happy for your daughter and for your family.

Anonymní řekl(a)...

Takže píši -jediné - lidé jsou různí ... a ,.... Mezi ně patrně patří i ten člověk, který si Markéto myslí, že jste udělaly chybu vy rodiče. Tohle pusť z hlavy, na stresování máš daleko vážnější věci.
Ve škole nechyběla a určitě jsem dobře pochopila, ten kdo si stěžoval nebyli učitělé. Práce asistenta nespočívá v tom, aby poučoval rodiče. Práce je dobrovolná s tím vědomím, že se pomáhá nemocmému,je mu nablízku a je mu kamarádem, Bohužel je to v člověku s jakým záměrem tuto práci šel vykonávat.
Radost z koncertu vám nemůže nikdo zkazit,pouze otrávit,

Aya řekl(a)...

Vás bych ráda měla za rodiče. Vážně. Jste skvělí a pantátovi to náhodou slušelo ;oP

Venda řekl(a)...

Myslím, že je super, že mají holky takové kulturní vyžití, a Majdu to určitě strašně potěšilo, to předčí všechno, a ten zážitek jí nikdo nevezme...
Bavím se výborně, nad "dodatky" k článku... úplně se vžívám do situace... SUPER!!!

Anonymní řekl(a)...

Markét,

překvapuješ mě, že si to tak bereš - rodiče jste vy a nikdo nemá právo vám do ničeho mluvit. Nejvíc tě počítám asi mrzí, že Majda slyšela onen názor sama, ale neboj, ona se s tím vypořádá, ví, že jste jí chtěli udělat radost a taky si to parádně užila!!!!

Jináč to je přesně to, na co se ježím taky, dobře míněné rady anebo zděšení, jak sis mohla dovolit? Zodpovědnost máš za Majdu jen ty a Wlk, nedá se svítit a že se někomu něco nebude sem tam pozdávat - kéž by si to ten onen nechal pro sebe... ach jo:(

Hlavu vzhůru, četla jsem reportáž i u Wlka a muselo to být bezva!!!:)

Z marodova Diny

Anonymní řekl(a)...

Chich, kam mi zmizela má oblíbená slovní spojení? :)))

Anonymní řekl(a)...

A je ta paní asistentka duševně OK? Wlčice!takovým lidemje potřeba včas ukázat,kde je jejich místo.Máte tolik starostí a když čtu vaše blogy, úplně žasnu co všechno zvládáte a není pochyb,že to děláte dobře.Nebědujete na d osudem a nestěžujete si. Majdě se snažíte ukázat život v těch nepestřejších barvách. A to je moc dobře!!!!! Vaše děti vám to jednou vrátí. Moc vám držím palce a těším se na další články. Denně sem chodím koukat. Fandím vám a klobouk dolů před takovými rodiči co jste VY. Jitka

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Wlčice, já se taky hlásím, že bych vás chtěla za rodiče, snad bych u vás našla víc pochopení než u své matky, kterou jsem neustále kárána a sekýrována. Ale zase si přijdu jako nevycválané děcko ... zuzi