Smrt se nikdy neřídí našimi plány....

25.11. 2009

.... zážitků za uplynulé dva dny mám spoustu, žádný však není tak silný jako včerejší telefonát od Diny.
Občas by člověk potřeboval průvodce Životem, aby  věděl, jak na něj.
Lidem se stávají různé tragédie, každý z nás "má to svoje na hrbu", ale bezpochyby největší ránou, jakou nám život může uštědřit, je ztráta blízkého člověka. Čas možná obrousí  ty ostré jizvy na duši, ale nikdy nezacelí tu prázdnou díru, která nám po něm zůstane.
Neumím napsat nic, co by se hodilo, a tak snad jen to, že pevně věřím, že to, co se přihodilo, jejich rodinka zvládne.
Moc jim všem přeju, aby i v této kruté životní zkoušce obstáli, aby se netrápili dalšími smutky... zkrátka všechno dobré... je mi to nesmírně líto :-(((




by Eric Clapton and Will Jennings

Would you know my name
If I saw you in heaven?
Would it be the same
If I saw you in heaven?

I must be strong
And carry on,
'Cause I know I don't belong
Here in heaven.

Would you hold my hand
If I saw you in heaven?
Would you help me stand
If I saw you in heaven?

I'll find my way
Through night and day,
'Cause I know I just can't stay
Here in heaven.

Time can bring you down,
Time can bend your knees.
Time can break your heart,
Have you begging please, begging please.

Beyond the door,
There's peace I'm sure,
And I know there'll be no more
Tears in heaven.

Would you know my name
If I saw you in heaven?
Would it be the same
If I saw you in heaven?

I must be strong
And carry on,
'Cause I know I don't belong
Here in heaven.

15 komentářů:

Marci řekl(a)...

co dodat??

Anonymní řekl(a)...

Jedním slovem šílený...Pavla

thora řekl(a)...

No, nothing to say really. It is so sad and tragic. All my today's sorrows seem so small all of the sudden and I'm going to embrace my loved ones.

Anonymní řekl(a)...

Nedovedu si představit jak se tohle dá zvládnout. Vím ale z pohledu dítěte, že je to nevysvětlitelné a to mi bylo skoro 12 let,když tatka zemřel. Takový scénář v životě nemá mít nikdo napsaný. Je mi to líto, ale bohužel na osud jsme krátcí úplně všichni.
Když jsem chodila do práce tak jsem měla na stole tento citát!
Nikdy něříkej, že to, co tě potkalo, je to nejhorší, protože nemůžeš vědět, co tě ještě v životě čeká. Snad se naplní přání všech, aby bylo už jen a jen lépe. J.

Jitka Neradová řekl(a)...

No, zdá se, že nikdy není tak zle,aby nemohlo být ještě hůř. Je to hodně smutný příběh.Neumím si představit, jak se taková situace zvládá. Můžu jen přát, aby někdy bylo lépe

Andrea řekl(a)...

Andělé pláčou..a já nevěřím, v boha nevěřím..tohle je příliš krutý..to by snad jednomu člověku nenadělil:-(((

Aya řekl(a)...

AndyPan a kdo řekl, že tohle naděluje Bůh?

V Bibli je jeden verš :" Všechny je postihuje čas a nepředvídaná událost."
Jestli někdo, kdo se vydává za věřícího a tvrdí, že si jejího muže vzal Bůh, tak lže! Bůh má dost svých andělů a nepotřebuje k sobě připoutávat takhle lidi. Nebere dětem otce a ženám muže. On který určil manželství a rodinu považuje za velice důležitou věc, že by tohle dělal?
Mě stejně jako vás tady a strašnou spoustu lidí zasáhla ta strašná věc, která potkala Diny. A pořád na ni myslím co ještě bude muset snést a překonat. Jen jedno vím jistě. V tomdle Bůh nejede.
Aya

wlcice řekl(a)...

Jak to s Bohem je, to nevím- vedu o tom už léta debaty s těmi, co v něj pevně věří. Neurážíme se, nenapadáme se- hezky pěkně diskutujeme.

Já se ale v tomhle klaním k té verzi "nepředvídatelné události".
Tak jako někomu nešťastnou náhodou uletí letadlo, které se pak zřítí do oceánu a nikdo let nepřežije- a rázem se nešťastná náhoda stává šťastnou...
Tady prostě zase selhal lidský faktor. Byl to zkrátka opět ČLOVĚK, který porušil domluvená pravidla- co já vím: nedal přednost, jel příliš rychle...stačila jistě jen chvilka nepozornosti a tragédie byla na světě.

Bohužel na to doplatil někdo, kdo byl na tomto světě ještě moc potřeba, někdo, koho bude dlouhou dobu postrádat hodně lidí- a dětí :-(

... A na Boha bych tohle tedy taky neházela, ačkoli spolu zatím nemáme vyjasněné vztahy ;-)

Aya řekl(a)...

Wlčice pochopila jsi to dobře...:o)

Lidé, když mluví o zázracích jako vývoj plodu v břiše matky, o nespočetných stovkách druhů krásných zvířat a rostlin, o tom jak neuvěřitelně dokonale funguje vesmír a planeta, tak vždy nezapomenou zmínit dílo náhody. Když se stane neštěstí najednou Bůh existuje a může za to, nebo neexistuje, protože by tohle nemohl dopustit...ale je to úplně jinak.

Miška řekl(a)...

Wlčice,to co se stalo Diny a její rodině mě zasáhlo jako rána do břicha od rváče.A jestli to byl Bůh,kdo vzal rodině tátu,manžela,oporu,nevím.Myslím,že ne.Jen mě mrzí,že to dopustil.A ano jsem věřící a svůj vztah s Ním mám vyjasněný.

Andrea řekl(a)...

Holky, já tu tedy nchtěla rozpoutat debatu o bohu..nevěřím, ale nikomu víru neberu..jsem snad s lety tolerantní k názorům druhých a dokonce neříkám nikdy, mže přjít doba, kdy jeho útěchu uvítám. ...ale
možná jako tvrdého ateistu..(každý si neseme to, jak nás rodina formovala) mě tyhle situace v tomhle utvrdí.. bude to asi tím, že o víře nic nevím a mám to značně zjednodušené. omlouvám se, bylo to emotivní vyjádření..obvykle se soudu o víře a nevíře vyhýbám.bylo to myšleno spíš tak , že je děsné, pokus sje to takhle nevyvážené...toluk bolu na rodinu, která tátu potřebuje nechci říct víc než ostatní...každé dítě potřebuje rodiče, kařdá žena oporu...dejme tomu ještě o kus naléhavěji...tak mi opdpusťe to plácnutí do vody.

Aya řekl(a)...

AndyPan ale my se přece vůbec nezlobíme. Já jen kladkla otázky k zamyšlení. Nechci nikomu nic vnucovat... a navíc...na debatě přece není nic špatného.
Já osobně, kdyby mi ač věřící někdo řekl, že Bůh si vzal mého muže, protože to byl dobrý člověk a víc ho potřebuje, tak na Boha zanevřu a nebo v něj přestanu věřit, ale protože tu Bibli čtu a studuju, tak vím, že tenhle blábol, tak často předkládán právě knězi je lež! A mám prostě potřebu to sdělit :o)))

wlcice řekl(a)...

Andy, ono je to v podstatě jedno- na výsledku tragédie to bohužel nic nezmění- rodina se s tím bude muset vyrovnat, ač teď se to jistě všem zdá nemožné.
Na takové situace není nikdo připraven, mně když Diny zavolala, tak jsem reagovala jak pako-doslova a dopísmene. Ale jak tak pročítám ty reakce, je to asi přirozená sebeobrana- každého ihned totiž jistě napadne: Vždyť tohle se mohlo stát mně!
Stávají se takové věci- bohužel. Je dobré si hýčkat přátele, právě oni nám v takových situacích mohou pomoci nejvíce- viz Lucka73,kterou obdivuji a tímto moc zdravím!

Aya řekl(a)...

Wlčice máš pravdu. Naprostou...
až na to, že pokud Bůh existuje, tak třeba to co se děje na téhle Zemi není až tak konečné a je naděje, že bude líp...
Lucky73 si taky mco vážím a obdivuju ji. A jak Diny psala, že Lucka za ní jede, tak jsem se i uklidnila,protože bude v dobrých rukou. Ale bez debaty je fakt, že Diny čeká peklo. Až ten šok pomine, až bude po pohřbu, až všichni odjedou až bude sama, bude muset fungovat...no..opravdu si to neumím představit. A fakt se o ni bojím. A trápí mě, že to musí prožívat a že ji prakticky ani nemám jak pomoct. To mě žere asi nejvíc, že tu jen můžu sedět a sledovat...

Anonymní řekl(a)...

Kultivovaná debata o Bohu mne zaujala a utvrdila v přesvědčení,že smrt Dinina manžela zavinil člověk.Bůh s tím nemá nic společného.

Jsem zdrcená z toho,co se stalo.

ivy