Diagnóza Martina ;-)

18.10.2010

 O víkendu jsme měli nedaleko HK hromadnou akci- horda dětí, ještě víc dospělých- a naše Martina při hromadných hrátkách utrpěla krvavý úraz. Skákala s dětmi na polštářích z křesel a my ji varovali, aŤ nehopsá, že se bouchne o křeslo... hopsala si vesele dál, až se bouchla o hranu křesla tak, že si skalpovala nos a krev jen lila. Martina řvala jako tur a děti byly úplně vyděšené. Léčili jsme to studenou vodou. Dospělí se rozdělili na dva tábory. Jedni byli PRO hlavu předklonit a obložit studeným obkladem za krkem i na nose, zatímco druzí by hlavu zaklonili... Patřím k té první skupině a vzhledem k tomu, že jsem majitelkou té nešiky, léčilo se tedy předklonem. Následně klidem na lůžku a konzumací gumových hadů :-)  Nos pak nápadně připomínal malý rypáček :-)
Tohle dítě se jednou přerazí!


Dalším  klasickým projevem našeho astrálního dítěte, které neustále bloudí myšlenkami ve vzdálených galaxiích,  je její zapomínání- respektive ztrácení věcí.

Ve čtvrtek přišla ze školy bez penálu. Tatínek se hájil, že mu to hlásila hned v šatně a že ji poslal zpět do družiny, aby se podívala, kde zůstal. Naše robátko vlezlo do prvních otevřených dveří nějaké družinové klubovny a konstatovalo, že "tam nebyl"...co na tom, že tam nikdy předtím nebyla ani ona...
Našla jsem doma ještě jeden starý penál, vybavila jej a prohlásila, že jiný tedy rozhodně kupovat nebudu. V tom původním totiž krom pěkného vybavení měla i kartu do automatu na mléko a jogurty...

V pondělí přišla ze školy a s úsměvem na tváři hlásila: " Penál se našel!"
Já na to: "No, sláva! To máš tedy štěstí."
A Martinka: "No, aby ta radost nebyla veliká, zase se nám ztratil čip na obědy...."

Tak já nevím ... jestli mám dát na rady optimistů a čekat, až "z toho vyroste", nebo se preventivně nějak zamedikovat, abych to líp snášela... ;-)

15 komentářů:

Miška řekl(a)...

Wlčice,já doma též vlastním jeden exemplář a to je starší než Martinka:o).Věkem se to zlepšuje,tak bych to viděla,že i vaše Marťa s toho vyroste:-).Do té doby bašti čokošku,zaobaluj nervy:-).

Jitka Neradová řekl(a)...

Já vím, že to moc veselý není, ale já se bavím, promiň. Termín astrální dítě mě dostal.A můžu Tě "uklidnit", podobné zapomínání a vzdušné zámky má víc jak polovina maturantů (a třetina učitelského sboru) takže nevím nevím co budoucnost přinese:-):-) Dej frankovku, bude líp:-)

K. řekl(a)...

Uzasny, smeju se, skvele, to povzbudi kazdeho rodice podobne astralniho decka:)))

LenkaS řekl(a)...

Taky mne zpočátku krvavý příspěvek zvedl náladu.
Martinka se v životě neztratí, i když je někdy zapomnětlivá. :-)

thora řekl(a)...

Ouch - that must have hurt! Same as my daughter by the way, always on the run.

Aranel řekl(a)...

Jasně jasně, počkat až z toho vyroste!!! Náš kamarád měl slušně řečeno příšerné děti, které nás na společných akcích vytáčeli a on v klidu prohlásil, že z toho vyrostou. A fakt jsou z nich úspěšní vysokoškolsky vzdělaní lidé.
Jinak naši Miši se krev z nosu pouští sama a často a to dilema řešíme pořád "předklonit ne nene zaklonit ne ne ne .....

Klarkas řekl(a)...

Zdraví je nejdůležitější, nezapomínejte na to:-)!!!

Blanka řekl(a)...

Ale hlášky má teda dobrý, asi po mamince ne ? Náhodou, to je šťastná povaha, když ji nic nerozhodí.

Anonymní řekl(a)...

Markét, též mám doma podobný exemplář, je už druhačka a můžu tě uklidnit, ztrácí toho méně, takže vydrž...

Jaffi řekl(a)...

Jéé, tak náš Vojta není sám, který už hned v první třídě "ztrácí" a zapomíná věci???
I když já teda vím, po kom to naše dítě je... ehm... :o)

Aya řekl(a)...

Taky jsem pro předklon. Už ten pocit, že ta krev stíká do krku...ble...
Doufám, že Marťa má nosík už v pořádku.
A snad nedopadnete jako my z dlahami a kartu najdete. :o)

Unknown řekl(a)...

Taky známe!:-) Vím, že se má předklonit, ale já děti nutila do záklonu, nevím proč, ale zdá se mi to lepší:-)

Markéta a Luki řekl(a)...

Hele, nudíte vy se někdy doma ? :-)))))

Mám pocit, že je to pro vás něco nepředstavitelného prožít pár normálních klidných dnů :-)

Si říkej, že Martinka měla být asi kluk, u toho by toto vše bylo vcelku normální :-)

Margit řekl(a)...

Termín "astrální dítě" mě rozesmál :-)
Byla jsem taky taková, akorát mi naši říkali poněkud (o dost) tvrději...
Teď jsem sice stále poněkud chaotická, ale schopná samostatného života (a zatím to vypadá, že i výchovy vlastního dítěte), takže si taky myslím, že z toho Martinka vyroste :-)

Jinak, coby absolventka několika kurzů první pomoci a několika kurzů zdravotníků zotavovacích akcí prohlašuji, že když teče krev z nosu, tak opravdu předklonit.

Andrea řekl(a)...

Náš hoch z toho tedy nevyrostl..ale , markét, šanc je vždycky:-)))