Jak se žije s jednou rukou


27. 2. 2009 - 165.den z 365

14.jednoruký den

Už dva týdny patřím mezi "handicapované" pro dočasnou absenci funkční levé ruky. Je to otrava. Ale musím říct, že za ty 2týdny jsem spoustu činností nacvičila. No ono mi taky nic jiného nezbylo, že...
Takže například si už obléknu sama ponožky, zapnu zip, umyju vanu i umyvadlo, ba i vyluxuju, uklidím nádobí z myčky, napíšu jednoruč trojhmatem @ ;-)

Co rozhodně sama nezvládnu, je třeba louskání oříšků :-)



... a taky otevírání plastové láhve není úplně bez následků. Ve škole jsem si ji chtěla otevřít tak, že jsem si ji přidržela mezi koleny, jenže uzávěr je tam tak pevně, že jsem i pevně držela a po uvolnění zátky mi gejzír s příchutí grep-pomelo ošplouchl kalhoty od kolen dolů...

Oblíkání už jde, ale svlékání svršků vůbec, protože prostě nemůžu tu ruku zvednout a udělat potřebný švih. Taky si nedokážu ostříhat nehty. Spaní, to je rovněž horor! Vhodná poloha neexistuje. Sádra mačká, řeže, zkrátka několikrát za noc jsem vzhůru a zuřííím!!

Letos asi ani nevyužiju permici do ICE ARENY na bruslení :-(

Tak jen doufám, že už jsem alespoň v poločase.... rozpadu :-)


2 komentáře:

Daniela řekl(a)...

Markét, vydrž. Vedeš si statečně, zdokonaluješ se. Jen tak dál ;-) .

Anonymní řekl(a)...

Vidis jak jsi sikovna, co na to WLk? Jeste te oecovava? Stastna to zena:)rea