Jak na Nový rok.... ;-)

1.1. 2009 - 108.den z 365

... tak kdyby to platilo, nestěžovala bych si :-)

Šli jsme spát hodně po půlnoci, ráno mě vzbudil v 8hodin budík na Martinčina ATB, ale hned si zas lehla, tak jsem si taky zalezla a vzbudilo mě až Martinčino hulákání mezi dveřmi ložnice: " Mamííí, vy ještě spíte a už budou dvě jedničky (rozuměj 11hodin) a ještě jsme neměli snídani a Majda říká, že už bude oběd!" ... kdepak, naší Martině sáhnout na jídlo :-) Ujistila jsem ji, že když papala do 01:00 ,tak se nic neděje, ale že snídani samozřejmě dostane bez ohledu na to, kolik ukazují hodiny.

Oběd byl posunut na půl druhou a bylo to v pohodě.

Majda odpoledne šťourala na PC nějaké úkoly do školy a hlavně jsme obě řádily s programem na úpravu fotek, co nás naučila Marcela. Marcelo, díky- bezva zábava na dny, kdy vycházky pro Majdu nejsou vhodné. Zabaví se krásně :-) ... docela se u toho nasmějeme. Tady je ukázka šílených výtvorů:


2M



Večer jsme šli na ohňostroj. Pěkně mrzlo- asi -7°C. Tatínek zjistil, že letos bude k vidění online na netu, což bylo bezva, protože Majda by v tom mrazu asi půl hodiny sedět nevydržela. Zůstala tedy doma v teple, spokojená, že si může sama ovládat techniku ... Vydali jsme se jen s Martinkou, bydlíme na okraji Prahy- tedy na kopci a krásně vidíme na celé město. Byly tam davy lidí a já se snažila režimem "ohňostroj" vyfotit pár fotek... no nicmoc to není, ale jsou vlastní, a tak je sem dám :-)




Co od nového roku očekávat? No, to se uvidí... já všem přeju jen zdraví a pohodové dny bez stresu ;-) to by mělo bohatě stačit...

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

blahopřeji k roku bez nemocí,to víš nervim,ještě čekám s antibiotoky,ale zítra je asi nasadím,snad to bude dobrý.Zatím jí stále jen bolí v krku ,ale z naší zkušenosti po té bolesti začala už mockrát "hlenit"

Anonymní řekl(a)...

zapomněla jsem okomentovat fotku...nádhera,taky mě to bavííí,Majda je šikulka...

Hanka řekl(a)...

Ahoj...už dlouho sem občas zajdu a přečtu si, co se u vás děje...Ale nikdy nebyl čas (no přiznávám-možná ani nálada) nějak zareagovat...zabralo by to dost času. Ale teď jsem si přelouskala téměř všechny příspěvky a pokud bych měla klobouk, tak bych smekla. Jsi fakt dobrá...A tááááááááááááák krásně se to čte!!! Jen tak dál!!!
Celé rodince přeji krásný nový rok a od nemocnic dále! Doufám, že nám to vyjde a uvidíme se... Hanka (t.č.Ošťádalka)