Když se daří, tak se daří ;-)



6.1. 2009 - 113.den z 365


Napadl sníh a keře v parku mají pěkné bílé čepice.




Martinka se raduje a chce chodit sáňkovat, jenže ono mrzne až praští, takže se Martinčiným ORL musíme být obezřetní... Dneska se děda přimluvil, a tak šli na chvíli brousit kopec u vodárny. Jezdil i děda, takže mi po "akci" oznámil, že saně budou pořebovat znovu vyplést, že ty popruhy jsou " nějaký potrhaný" ...

Já měla den D. Patrně mi někde vypadl mozek ... a ani jsem si toho nestačila povšimnout ;-)

1/ Šla jsem vrátit knihy do knihovny, už mi přišla mailem výstraha, že končí lhůta- samozřejmě jsem jednu zapomněla doma! Takže zbytečná cesta...

2/ Jela jsem reklamovat oblečení- obchod ovšem v létě krachnul, takže asi těžko budu dohledávat nějakého následníka.

3/ Vydala jsem se na obhlídku výrobny ortopedických pomůcek pro Majdu. Na internetu nemají fotky svých výrobků, po telefonu slíbili horydoly- tak jsem si je vyhledala a vyrazila na Letenské náměstí. Kopou tam tunel "Blanka", takže tramvaje jezdí jinak a je zavedena náhradní autobusová doprava... cestu tam jsem si pečlivě prokoumala - a zpátky? No, z Letenského náměstí jsem šla stanici pěšky, přeskotačila několik naklouzaných a zasněžených přechodů pro chodce, vyčkala na několika semaforech zeleného panáčka, abych si na zastávce sedla do špatného autobusu, který mě během chvíle dopravil do výchozího bodu na Letenském náměstí!!! neskutečný....

4/ Jela jsme vyzvednout Majdu do školy. Probírám s asistentkou Lídou, jak mi zamrzly dveře u auta, ale že mi kamarádka poradila, že je dobré je něčím namazat- třeba indulonou- tak, že jsme je natřeli a že to snad bude fungovat. Přicházely jsme k autu, zmáčkla jsem dálkáč, beru za dveře- a NIC. Zas nejdou otevřít!!! Tak jsem tam s tím lomcovala jak divá, až mi Lída povídá: "A máš to odemčený?" Jen jsem vztekle odsekla:"Jsem asi úplně blbá, to víš že mám!" - a demonstrativně mačkám dálkáč přímo u auta- no a cvaklo to a bylo odemčeno... já fakt rvala ty zamčený dveře v domnění, že zas zamrzly... :-)

Závěrem: den byl úspěšný, přežila jsem ... :-))


3 komentáře:

Daniela řekl(a)...

Dobrý :-) . Hlavně ty dveře.

Anonymní řekl(a)...

úplně jsi mě rozesmála...za to ti děkuju,ale jinak jsi chudák,celej svět se proti tobě spiknul---to znám...Marcela

Anonymní řekl(a)...

No tak mě dostalo asi nejvíc jak ses dostala zpátky na tu Letnou, promiiiiň, ale řežu se tu:))))))

Diny