Vybito



12.1. 2009 - 119.den z 365

V dnešním mrazivém ránu dalo naše autíčko najevo to, co já už dlouho přemáhám- baterie vybitá - nejedeme! Vystupte si! Myslela jsem, že mě trefí šlak! Takže auto vyložit, Majdu zaparkovat domů, aby nezmrzla- bylo -12°; vyhrabat nabíječku a napojit dráty na správné místo- to jsme přenechali v zájmu zachování zdraví všech raději tatínkovi ;-)




Po 20minutách následovala akce "nalodění do vozidla"- nastartováno a jede se! Do školy sice pozdě, ale přece ;-) Jenže! Majda se do školy dostane pouze zadními dveřmi- a ty byly pro změnu zamrzlé! Přiběhl školník a musel zarážku vypáčit.

Tak po hodině snažení a mrznutí jsme děti konečně rozdali do školských zařízení a vydali se koupit novou baterku. Takže auto už je zase pojízdné, nastartuje napoprvé. :-)

... taky bych uvítala novou baterku, nízké teploty mi nesvědčí, navlíkání dětí do několika vrstev mi trvá déle než si můžu dovolit... tak se tu po večerech dobíjím svařákem a těším se, až mrazy poleví ... alespoň trochu ;-)

2 komentáře:

>>-sipka--> řekl(a)...

vítám tě v klubu nestartujících; já si tenhle zážitek vybrala už před časem, mojí baterce tenkrát stačilo, že šla teplota na mínus dva stupně; slepičí prdelka byla v tu ránu v prdelce; taky jsem to řešila koupí nové baterky, pantátova rada "zkusíme to nabít, ono to ještě nějakou chvíli vydrží" byla fakt mimoňovská

Anonymní řekl(a)...

až zjistíš,kde se dá koupit nová baterka pro lidi,pošli adresu...dala bych si taky nášup nové energie.Ani se těm autům nedivím,vždyt to jsou mrazy jak v Rusku.Na to naše auta nejsou stavěná...Marcela