Lenka

20.1. 2009 - 127.den z 365

Lenka je moje dlouholetá přítelkyně. A dneska sedí v kavárně, na což běžně nemívá moc času :-)




Asi bychom se nepotkaly, kdyby nám osud nedal společného jmenovatele, jakým je onemocnění našich dcer. Lenka se teď dočasně na pár dní v týdnu nastěhovala do Prahy. Dcera zde totiž studuje VŠ, a protože je na vozíku, tak je tu Lenka s ní, aby jí mohla asistovat. Je to prostě matka s velkým M. Zvládá všechno na jedničku, i když to vždycky není jednoduché. Naučila se spoléhat sama na sebe, všechno si sama vyřídí, zařídí, obstará a celekm nic jí není zatěžko...
Mám sice spoustu kamarádek, kterým můžu zavolat, když je mi ouvej, ale pokud jde o zdravotní potíže Majdy- a ty mě trápí vždycky nejvíc- pomůže mi skoro vždycky Lenka. Prožívá naše pobyty v nemocnici, když se Majda necítí, denně volá, píše... zkrátka vždycky poskytne tu potřebnou "psychoterapii".

Dneska nám konečně vyšel oběma čas na společné kafe, tak jsme zas probraly život ze všech (i z těch míň pěkných) stran ... a její Bára mezitím stačila získat o pár pater výš jedničku ze zkoušky.

Lenko, jsem ráda, že se vzájemně máme! ;-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zdravím moc Lenku i Báru...,jsem také ráda,že tu jsou.Samozdřejmě ,že se jim v Praze dobře vede a Barča úspěšně studuje. M

Anonymní řekl(a)...

Ahoooj, znám jen od tebe z doslechu, ale i jen to málo co na ně prozradíš mi dává velkou sílu a naději!!!

Bára je neuvěřitelná bojovnice. Prostě po mámě;)

Třeba se jednou někde potkáme, moc bych si to přála:)

Diny