4 v 1

26.3. 2009 - 191.den z 365

Tak mi připadá, že počasí denně předvede všechna čtyři roční období.
Ráno mě budí paprsky sluníčka, které do ložnice od časného rána pronikají škvírami mezi žaluziemi, kolem poledne začne sněžit, odpoledne svítí sluníčko a po modré obloze klidně plují bílé mráčky a na noc musím schovat svoje kytičky, aby v noci nezmrzly.
Nejinak tomu bylo i dneska. Kolem poledne začaly okenní parapet bičovat drobné krupky, hodinu nato už svítilo sluníčko....



Dopoledne přišla Lenka - do servisu s Bářiným notebookem :-) Nosí výborné chlebíčky, takže mám občas dilema, zda se těším víc na Lenku, nebo na chlebíčky :-))
A protože oprava byla na delší dobu, odběhla si Lenka do školy za Bárou a přišla navečer ještě jednou... bez chlebíčků :-(
A protože je původem z Hořic, zásobuje nás i trubičkami různých druhů. Ty dnešní jsem nějak nestihla vyfotit :-))






4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak to bych se na Lenku tesila taky, ty chlebicku jspu k nakousnuti:)...rea

Anonymní řekl(a)...

Teda...já chci taky Lenku.)
M

wlcice řekl(a)...

Marci, chceš Lenku, nebo ty chlebíčky?? :-))

Anonymní řekl(a)...

Já bych ty chlebíčky :D