Nákupní den

16.3. 2009 - 182.den z 365

Venku je krásně! A Martinka potřebuje novou cyklistickou helmu a nové sportovní boty. Je pondělí a v superhyper by nemuselo být narváno, takže jsem se rozhodla jet více jak po měsíci na nákup! Martinu samozřejmě s sebou. Vydaly jsme se do nedalekého Globusu.
S helmou jsme neuspěly, neměli požadovanou velikost a Máťa byla smutná :-(
No ale botky jsme ulovily a jsou docela i podle mých představ. Pěkně pevná špička- to se na koloběžku hodí, zapínání na suché zipy - vázat tkaničky zatím rozhodně nemůžeme na čas ;-) a naše Droběna má ve svých 4letech velikost 30! Cena- bez komentáře :-)




Boty jsem dala do košíku a nabídla Martince, že by mohla jít do dětského koutku a já že bych zatím nakoupila. Martinka si vyžádala pitíčko a svačinku s sebou :-) a ochotně šla. Takže jsem měla hodinu na to, abych koš pěkně navršila, protože Wlk sice nakupavat jezdil, ale vždycky si sepsal lísteček a pak opravdu koupil jen to, co měl napsané... já kupuju i to, co napsané není... ale potřeba to je!! ;-)
No, díky tomu, že ta moje polámaná levačka ještě nefunguje 100%, vytvořila jsem u pokladny trochu frontu a netrpělivá důchodkyně, co stála u pokladny za mnou, si mohla hlavu ukroutit, jaké jsem nemehlo :-)

Odpoledne jsem si konečně po několika dnech snažení pořídila ve zdravotnických potřebách ortézu na ten loket. Byly vyprodané- náledí udělalo své :-) Původně jsme měla předepsanou nějakou neoprenovou- problém byl ten, že jsem nebyla schopna si ji sama nasadit. Tak byla tuhá a pevná. Tak mě do ní prodavačka nasoukala. Nojo, ale nedalo se v ní být. Tak jsem ji umluvila, že si radši doplatím, ať to s poukazem nějak začaruje, ale že tu předepsanou nechci ani zadarmo- radši si doplatím na nějakou, která se dá běžně používat a snadno nandat.

Večer jsem byla opět na rehabilitaci- tedy to jsou muka! Rehabka vzala do parády nejen ruku... já byla tak vyřízená, že jsem v 10 večer odpadla.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

hm,taky bych se měla poohlídnout po jarní výbavě...marcela

Anonymní řekl(a)...

To víš ,důchodci mají vždy naspěch.Boty super.Pavla

Anonymní řekl(a)...

Drobena me dostala, hahaha..rea

Gabro řekl(a)...

Martince jsou 4? Já myslela, že je starší :-). Ale to nic, my zase vypadáme o rok mladší :-))). A noha nám naštěstí zas tak moc neroste, tak máme ty, co jsem koupila na podzim... Ale helmu, tu budeme muset pořídit taky!