Zlaté české ručičky


20.3. 2009 - 185.den z 365

Některé české ručičky mají ke zlatým hodně daleko.
Moje babička vždycky říkávala: "Práce kvapná, hov.. platná." A měla svatou pravdu!
Dneska ráno jsem docela žasla, když jsem na vratech školky viděla tuto novou originální petlici. Vůbec nemůžu pochopit, jak někdo může odvést takovou práci a ještě to určitě nedělal zadarmo. Děs, běs a hrůza! Některé české ručičky by zasloužily dostat přes prsty.
Nesnáším odbytou práci všeho druhu. Obdivuju všechny, kdo se živí řemeslem a dokáží u toho přemýšlet, takže pracují tak, aby pozdější uživatel mohl být plně spokojen a nemusel dílo předělávat a vylepšovat. Což se o této petlici říci rozhodně nedá...


Dneska začalo astronomické jaro!
A já přidávám fotku další jarní květiny.



Narcisky mi přinesla do školy jedna maminka dvou prima kluků. Řekla, že je ráda, že už mi sundali sádru a že mi přeje, aby mě to už nebolelo. Chápete? Cizí paní... Tak mám opravdu velikou radost. Docela mě tedy dojala, musím říct. Nestává se mi to totiž denně ;-)
Děkuju moc, paní K.V. ! Doufám, že se mi podaří vás taky jednou takhle příjemně překvapit!!


1 komentář:

Gabro řekl(a)...

To musí být hrozně milé, dostat kytičku! Ať už z jakéhokoliv důvodu! :-) Tak hezký první jarní den...