Žehlení

10.3. 2009 - 176.den z 365


Předpokládám, že (skoro)každá hospodyňka má nějakou domácí činnost, kterou přímo nenávidí. Mně třeba nevadí smýčit koupelnu, luxovat- ale jakmile dojde na žehlení, opouští mě humor. Dokážu žehlení odkládat tak dlouho, až vytvořím ne horu, ale přímo třetihory z usušeného prádla, takže pak už bych nejraději do ložnice ani večer nevtoupila, abych tu hrůzu ani nespatřila... Snažím se si tuto činnost naplánovat na nedělní dopoledne, kdy v TV dávají nějaké pořady, na které bych se eventuelně mohla dívat, ale stejně mě to nebaví, protože mě to od toho dívání se akorát rozptyluje ;-) Žehlení se zkrátka do mého programu nehodí nikdy.

No, to se ale změnilo v momentě, kdy jsem si pořídila sádru. Žehlení se ujala mamka a tímto jí za to děkuji! Je to patrně jediné pozitivum, které mi ta nešťastněpáteční událost přinesla. Od té doby mám tu nejvýkonnější a nejmíň rušivou žehličku na světě! :-)
Mamka si sbalí třetihory a zpátky se mi vrací úhledné barevné komínky...



Je to jak v Divadle kouzel! Nemůžu se toho pocitu blaženosti nabažit, ale zároveň tuším, že bude brzy nahrazen aktivním přístupem k věci :-( ... a to je nepříjemná představa.

----------------------------------------------

Martinka je pořád doma a už je těžké ji zabavit. Dneska dostala na hraní walkmana a sluchátka. Nebyl to špatný nápad- rázem bylo ticho a klid.

Hádejte, co poslouchá, když se takhle zasněně dívá... :-))
Nene, není to božský Karel!



Martinka poslouchá (dnes asi posedmé) pohádku Tři prasátka! ;-)


8 komentářů:

Gabro řekl(a)...

Téda ty se máš, takovou žehličku bych také potřebovala. Říkala jsem, že dnes určitě budu žehlit, ale když jsem začala, přišla Kája a pálila ještě víc, než když šla spinkat, tak jsem si k ní musela lehnout. Vypadá to na náročnou noc :-(. Z třetihor budou u nás zítra čtverohory...

Anonymní řekl(a)...

Ja to delam tak, ze mackave veci proste NEKUPUJU a zytek se vyvesi, stejne, jak si neco vyzeh;enyhjo onleces, za 10minut nevidi rozdil mezi vyzehlenym a nevyzehlenym:)..MOje mamka je taky takhle ujeta, ona zehleni miluje!!! ja ho nenanvidim a zehlicku uz bych neumela ani zapnout....geny jsou blbost :).rea

Anonymní řekl(a)...

MARKET DAVEJ BACHA ZITRA ZASE PATEK 13 :)..radsi ani nechod ven :).........rea

Anonymní řekl(a)...

Žehlení taky není můj kamarád,tak co usuším, hned poskládám a na žehlení toho už potom tolik není.Pavla

wlcice řekl(a)...

nojo, to mě nenapadlo- za vším vězí geny! Mně asi chybí žehlicí gen :-) Takže za to vlastně ani nemůžu... nejsem líná, jen špatně geneticky vybavená, viď, Reo ;-)

Anonymní řekl(a)...

také posílám výstrahu....zítra je pátek 13....bacha na druhou ruku ...:))Marcela

Jill řekl(a)...

žehlení taky odkládám dokud máme co na sebe, když začne manžel tahat oblečení z tý hromady tak se většinou zastydim a vyžehlim

malá hezky soustředěně poslouchá, můj syn takhle od 2 let poslouchal Kabáty, měla jsem strach, jestli to na něm nezanechá následky, zatim dobrý

Anonymní řekl(a)...

jo market, mohla bych ti vyjmenovat dalsich nekolik veci, pro ktere nemam spravnou genetickou vybavu, ale na vypsani toho bych potrebovala dovcu....:)
rea