King DVD


17.3. 2009 - 183.den z 365

Před několika týdny jsem slíbila našim mimopražským přátelům, že jim doplním sbírku DVD o chybějící díly nejrůznějších edicí, která už jsou těžko k sehnání. Máme tu totiž jeden úžasný obchůdek, který dělá čest svému jménu KING DVD. Majitel má dokonalý přehled o všem, co kde vychází a já mám dojem, že snad úplně všechny filmy viděl :-)
Vydaly jsme se tam s Martinkou dnes dopoledne. Obchod se nachází v pasáži, jeho

výloha je zcela vyplněná DVD a v obchodě je zboží vyrovnáno opravdu až po strop. Každý, kdo vstoupí dovnitř, hned vypálí na prodavače svoji žádost- a že bývají opravdu různé- a on vždycky ví, kde ho najít (k tomuto účelu má laserové ukazovátko, aby zákazníka zorientoval ve své sbírce ;-)) Má tam učiněné poklady! Začala jsem se tam probírat, Martinka byla hodná- hned klekla a začala tam vyrovnávat CD s pohádkami do úhledných komínků :-) Po 20minutách jsme měli nakoupeno pro Stáníka a i pro nás, což jsme původně vůbec neměly v úmyslu ;-)

Martinka měla slíbenou zmrzku za slušné chování, a tak jsme ještě musely navštívit Palladium. Zmrzlin se nabízelo asi 20druhů. Kdopak uhodne, na jaké si Martina právě pochutnává? :-)

No, já své dětství prožila v dobách, kdy byly běžné cca 4druhy: vanilková, jahodová, čokoládová- a vzácná pistáciová....
Martina si dneska vybrala melounovou... ale nabízela se i šmoulová, tiramisu, kiwi, kokos a jiné ořechy, borůvky, lesní plody, papaya, belgické pralinky...

Palladium je už jarně vyzdobené, a tak jsme ještě s Máťou počítaly kytičky, které hodláme doma také vyrábět. Nějak to jaro přilákat musíme ;-)




Výlet se vydařil a trochu i prodražil- krom přírůstků do naší domácí DiViDitéky jsem ještě sobě zcela neplánovaně pořídila jedno jarní triko .... Jen jsem nakoukla do obchodu, než Máťa spořádala tu zmrzku :-)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

To triko,je taky na lákaání jara,nebo někoho jiného???Jak tak koukám holky ven,tak se vám to moc nepovedlo.Máme tu 10 čísel sněhu...Marcela

Daniela řekl(a)...

U nás taky bílo, grrr.

Včera jsme byly s Adélou taky na zmrzce, taky za odměnu. Ale ona je hrozně konzervativní, tak chtěla čokoládovou.

Anonymní řekl(a)...

Dnes jsem si taky koupila triko ,snad jaro společnými silami přivoláme.Pavla

Anonymní řekl(a)...

Hih, já jsem vyzdobila okna - a odmítám, že by jaro nepřišlo, za 20 minut je tu!!! A basta:))

Diny

wlcice řekl(a)...

RE:Marcele: Na triko asi dřív nalákám někoho jiného :-)) venku je to dneska zas velmi nejarní :-(

Diny: Asi je vhodné před výzdobou okan umýt, že? ;-) my ještě dlouho zdobit nebudeme ... :-) -jo a jinak: 20minut pryč-tak co je s tím jarem??