MDŽ :-)

8.3. 2009 - 174.den z 365

3.den bez sádry

Kromě Gábiny, která má dnes podle kalendáře svátek, mohou slavit všechny ženy, jak pravil Jirka Paroubků :-)
No a náš vtipný tatínek se toho hend chytil takže jsem byla zahrnuta dary ;-)
Od pana Wlka jsme dostala krásné žluté tulipány,


Majda namalovala kotě nezvykle v ručníku :-)

a zezadu napsala věnování., přičemž zkratku MDŽ si vyložila po svém: Malé Dobře Živené kotě :-)


A Martinka se samozřejmě chytla a malovala taky.



Nevím, co je to popadlo, v každém případě mě potěšili! MDŽ jsme doma nikdy neslavili, ale díky nemocem je tu neveselo truchlivo, a tak je každý důvod k oslavě vítán.

Já už mám depku z toho, že mě věčně něco bolí. Dutiny ani po týdnu ATB nejsou OK, hlava mě pořád bolí, našla jsme si na internetu kdeco, vyzkoušela čaje, odvary... žádný zázrak se zatím nekonal.
No a ruka, to je další otrava. Nenapadlo mě, že po pár týdnech znehybnění budu mít problémy s takovými banalitami jako je dát si do vlasů skřipec, jíst příborem tak, že vidličkou si budu dávat jídlo do pusy- nedosáhnu; respektive: když si skoro lehnu na stůl, tak dosáhnu, vyluxovat jsem zvládla, ale k vytírání mi chybí dovednost vyždímat hadr tak, aby tu nebyla potopa, pověsit prádlo, no to taky není činnost pro mě ...
Zítra jdu za rehabkou na poradu, tak doufám, že má nějaé triky, jak invalidy uvést zpět do života, aby byli zase použitelní ;-) Jo- a zítra se taky chystám obnovit své řidičské umění, tak snad alespoň to půjde!


6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

MDŽ neslavíme,je to svátek který světili chlapy.Ruku nejlíp rozhýbáš v teplé vodě i několikrát deně si jí nalož do dost teplé vody.Pavla

Anonymní řekl(a)...

vše nejlepší...já nedostala nic.."( marcela

Daniela řekl(a)...

Majda je fakt vtipná. A obě holky moc hezky kreslí, šikulky.

Anonymní řekl(a)...

Holky kreslí opravdu krásně.Já bych spíš než na teplou vodu vsadila na cvičení.Musí to být ale DOBRÁ fyzioterapeutka.Po neúspěšném pokusu první "terapeutky" narovnat mi ruku brutální silou jsem přešla k té pravé.Používala jemnou masáž v kombinaci s aktivním cvičením.Půjčili mi pytlík s pískem a ten jsem musela postupně odsunovat.Žádná věda,jenom vědět jak.Držím palce,ať potkáte tu pravou :-))
Růžena

Anonymní řekl(a)...

To je bezva, ze jste to os;avili, ja si na to vzpomela a zaroven si vvybavila, jak jsem byla poprve a naposledy obdarovana penezenkou (prazdnou:() a kytici, v komunisticke Pragovce, kdyz mi bylo 17let....krasne casy..(ty teenagerske, ne ty komancovske:)..rea

wlcice řekl(a)...

Pro Růženu: Moje řeč- dobrá rehabilitace může zachránit člověka i od operace (vyzkoušeno na mladší dceři) Rehabku máme vlastní :-) Léta cvičí s Majdou,takže jestli někomu plně důvěřuju, tak je to právě ona. Na větvi jsem trochu z pana chirurga,který nejenže mi RHB sám nenabídl, ještě se divil,co chci. Zájem o pacienta především....

Pro Reu: :-) no oslavy MDŽ byly proslulé úchvatnými dárky a kyticemi karafiátů. Já k nim mám averzi dodnes-prostě je to kytka, kterou v květinářství ignoruju- připadá mi studená- a vhodná leda tak pro politiky nebo na hrob ;-) - inu: blbé asociace, asi se jich už nezbavím...