Pochvala od strážníka

3.3. 2009 169.den z 365

18.jednoruký den

Já mám pochvalu!
... a vůbec to nechápu. :-)

Tuto cedulku jsem našla odpoledne za stěračem auta zaparkovaného před domem. Znáte to? Strážníci asi měli zas nějakou mně neznámou akci- a vida! Prošla jsem ;-)



No ještě naplácat na zadek těm,co neuklízejí po svých pejscích exkremety, takže Majda na jedno ze svých čtyř kol vždy bezpečně něco najede; pak taky pochytat sprejery, kteří zohyzdí každou novou fasádu svými klikyháky a tvůrce černých skládek... a to bychom asi měli ;-)

2 komentáře:

Gabro řekl(a)...

No tak to bych se dmula pýchou, dostat pochvalu! :-) To já si šla akorát jednou vybrat pokutu za špatné parkování (a to parkoval manžel).

Já bych si zasloužila tak maximálně pochvalu za ty exkrementy, protože sbírat ty nadílky stojí za to :-). Občas by to chtělo i igelitku :-D.

Anonymní řekl(a)...

to jsi šikulka-já dnes bourala-trošičku...Marcela