Vycházka čtvrteční


10.9.2009 - 358.den z 365

Na dnešek jsem vyhlásila klidový režim. Co má taky jeden pořád vymýšlet ;-)!?
Bylo krásně, a tak jsem odpoledne posbírala děti naše i cizí :-)- a vyrazila s nimi do lesa.
Měla jsme s sebou foťák a ty krásně malované lavičky tam pořád stojí u cesty, takže tady je jeden "lavičkovník květovaný" :-)
Majda dětem pohotovně slíbila, že budou hádanky... to je samozřejmě úkol pro mě. Musím mít s sebou dostatek hádanek a gumových bonbonů na případné správné odpovědi soutěžících.
Dneska jsem zařadila na zpestření ještě jazykolamy- to teprv byla legrace! Ani jsem netušila, že jeden "povedený" může obstarat zábavu na celý kilometr chůze! ;-)

Kdo chce, může zkusit potýrat jazýček. Pravidlo znělo: říci větu alespoň 3x za sebou bez zaškobrtnutí.

"Šetři pepřem, Petře, při pepření vepře"

Martina se snažila, ale na školáky samozřejmě neměla. Jak chtěla rychle opakovat, vzniklo z toho: "Šetři na vepře, Petře"- a děti se chechtaly celou cestu, protože těch přebeptů bylo víc :-))

Na poli u lesa vyráběl rámus a oblaka prachu kombajn.



Martina čučela na to zjevení tak zaujatě, že měla večer úplně nateklé oko. Cosi jsem z něj vylovila, oko za hlasitého řvaní majitelky vykapala a doufala, že ráno to bude OK....

4 komentáře:

Jitka Neradová řekl(a)...

Od poklopu ke poklopu kyklop kouli koulí. Zkuste tohle,a pěkně rychle, také se to málokdy podaří.
A oko je doufám v pořádku:-)

Jitka Neradová řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Jitka Neradová řekl(a)...

Odstraněn byl proto, že-nevím proč, se tam objevil dvakrát ten samý, tak jsem jeden smazala:-)

wlcice řekl(a)...

:-) zařadím do sbírky svých hříček- to se bude taky líbit!
Martinka měla ráno oko nateklé, ale tvrdila, že "to nic není",tak jsem ji k dr. netáhla :-)léčila jsem svépomocí ;-)