Jen ve zkratce


7.9.2009 - 355.den z 365

Je pondělí. Z kurzu jsme včera dojeli domů až krátce před půlnocí, Majda zapadla do peřin a okamžitě vytuhla. Přebrala jsem si z babiččina hlídání Martinku. Víkend si s babičkou krásně užily, babička ji vzala na Petřín- a poté ji protáhla půlkou Prahy, takže si jen pochvalovala, jak byla hodná...no kdo by taky zlobil, když má v nohách tisíc mil, že? :-)

Majdu jsme nechali vyspat. Probudila se skoro v 11hodin! Sama z toho byla překvapená...tělo zpracovávalo zážitky a dalo si na čas! ;-)
Tak jsme si o všem vyprávěli, Majda dokonce ocenila i to, že má zrovna nás- to se denně nestává, obvykle se totiž díky svým nemožným příkazům a požadavkům dostáváme do role nemožných a nesnesitelných rodičů-prudičů. A bylo nám všem hezky- vnitřně hezky.

Tatínek Wlk dnes slaví narozeniny- a my máme přání jediný :-)- aby byl zdráv a šťasten tak dlouho, jak si bude přát :-))
Majda mu vyrobila krásné přání s dojemným textem- doufám, že bude k vidění u něj na blogu.

My s Majdou jsme odpoledne šly po dlouhé době na rehabilitaci. Majda docela spolupracovala a nevyvolala žádnou srdceryvnou scénu.
Cestou domů jsme ze školky vyzvedly Máťu a už jsem žádnou zábavu na ten den neorganizovala.

Večer jsem se poprvé po prázdninách vydala na němčinu- to byl taky zážitek. Prý že má němčina řád... hm, tak doufám, že ho stihnu objevit ještě během svého života ;-)

No a jako fotku dne dávám "modrou turistickou značku". Kam nás asi dovede tahle?
Příznivce ODS prosím, aby mému snímku nedávali žádný politický podtext ;-)
...se mi to prostě jen líbilo...




3 komentáře:

Gabro řekl(a)...

Wlkovi přejeme vše nejlepší k narozeninám!!!

Andrea řekl(a)...

tak Michalovi vše nejlepší!!!asi to štěstí azdraví v rámci možností.
A nemyslím, že by na tom někteří rodiče pubošů byli líp..já jsem za trapnou už několik let:-(

thora řekl(a)...

Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag an den lieben Herrn Wlk und wenn Sie Deutsch üben möchten - ich bin hier!